مگ بلاگ

Vizio یک خریدار شگفت‌انگیز در Walmart به دلایل غیرمنتظره پیدا می‌کند

Vizio یک خریدار شگفت‌انگیز در Walmart به دلایل غیرمنتظره پیدا می‌کند

با توجه به اینکه علاقه والمارت به Vizio به دلیل تلویزیون های مقرون به صرفه دومی نیست، جالب است که ببینیم غول خرده فروشی با این برند چه می کند. خود والمارت در مورد این سوال که آیا Vizio به عنوان یک نام تجاری تلویزیونی مقرون به صرفه پس از خرید ادامه خواهد داد یا خیر، کاملاً روشن نشده است.

با این حال، با توجه به محبوبیت Vizio در فضای تلویزیون های مقرون به صرفه تا میان رده، این احتمال وجود دارد که Walmart به Vizio اجازه دهد به ساخت و فروش این تلویزیون ها ادامه دهد. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا Vizio به برند تلویزیون داخلی Walmart تبدیل می‌شود، حرکتی که پس از خرید منطقی است.

طرح شفاف Walmart برای ادغام SmartCast با بازوی تبلیغاتی خود، Walmart Connect، به طور پیش‌بینی‌شده‌ای در مورد حفظ حریم خصوصی و تجربه کاربر، ابروها را افزایش داده است. تبلیغات شخصی‌شده، که اغلب توسط جمع‌آوری داده‌های سرزده ایجاد می‌شود، قبلاً با انتقادات قابل توجهی مواجه شده است و این کسب این نگرانی‌ها را دامن می‌زند. بینندگان ممکن است تصور کنند که برای هر محصولی که به طور تصادفی در نزدیکی تلویزیون خود به آن اشاره کرده‌اند، بمباران تبلیغات می‌شوند و تجربه‌ای نگران‌کننده از اورول را ایجاد می‌کنند.

با این حال، این همه عذاب و غم نیست. افزایش رقابت در بازار تلویزیون های هوشمند نیز می تواند جرقه نوآوری را ایجاد کند و به طور بالقوه منجر به ویژگی های جدید و رابط های کاربر پسندتر شود. جالب است که ببینید Walmart چگونه این احتمالات احتمالی را متعادل می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید