مگ بلاگ

اینجا جایی است که محصولات لنوو امروز ساخته می شوند

اینجا جایی است که محصولات لنوو امروز ساخته می شوند

لنوو در فهرست سایت‌های تولید و تامین‌کنندگان خود در سال 2024، سایت‌های تولیدی، تولیدکنندگان برون‌سپاری و تامین‌کنندگان قطعات را فهرست می‌کند. از میان 11 سایت تولیدی آن، چهار مورد از آنها در شهرهای مختلف چین، دو سایت در مکزیک و بقیه در برزیل، هند، ژاپن، مجارستان و ایالات متحده مستقر هستند. با مجموع 15750 کارمند، Lenovo به اشتراک می‌گذارد که تخمین زده می‌شود 12100 (77%) از نیروی کار سایت‌های تولیدی آن از چین و پس از آن مکزیک (8%) و مجارستان (6%) هستند. از سوی دیگر، سایت های تولیدی در برزیل، هند، ژاپن و ایالات متحده آمریکا هر کدام حدود 2% (300-350 کارمند) را استخدام می کنند.

به طور مشابه، برای تولیدکنندگان برون سپاری آن که کالاهای مختلف را مدیریت می کنند، اکثریت آنها نیز در چین مستقر هستند. از 17 سایت تولیدی برون سپاری آن، 12 سایت (70.59 درصد) در چین و دو (11.76 درصد) در برزیل مستقر هستند. هند، ویتنام و آرژانتین هر کدام دارای یک سایت تولید برون سپاری فهرست شده هستند.

در مورد قطعات آن، لنوو بیش از 480 تسهیلات را در 263 شرکت برای تامین کنندگان خود فهرست کرده است. از این میان، 386 (80.4٪) در استان های مختلف چین مستقر هستند. برخی از تامین کنندگان برجسته آمریکایی در این لیست شامل ارائه دهندگان لوازم جانبی (3M)، نرم افزار (Dolby، VMWare)، اجزای سرور (Intel، OnSemi، Texas Instruments) و سایر کالاهای فاش نشده (مانند AMD) هستند. اگرچه، ذکر این نکته ضروری است که لیست منتشر شده تنها تا 94 درصد از هزینه های تولید آن را شامل می شود، بنابراین ممکن است امکانات دیگر درج نشود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS