مگ بلاگ

بزرگترین مزایا و معایب نصب پنل های خورشیدی

بزرگترین مزایا و معایب نصب پنل های خورشیدی

صرف نظر از جایی که زندگی می کنید، هزینه های انرژی در حال افزایش است و صاحبان خانه را بر آن می دارد تا راه هایی را که می توانند در هزینه خود صرفه جویی کنند، بررسی کنند. راحتی هایی که برای اکثر آمریکایی ها فراهم می شود، مانند تهویه مطبوع، لوازم خانگی، و لوازم الکترونیکی، به سختی می توان از آنها استفاده کرد زیرا برای زندگی روزمره ضروری شده اند. طبق گفته فوربس، نصب پنل های خورشیدی می تواند به طور متوسط ​​ماهیانه 125 دلار برای شما صرفه جویی کند. این بدان معناست که پس انداز شما می تواند تا 1500 دلار در سال اضافه کند. شما همچنین می توانید در هنگام نصب پنل های خورشیدی خود در خانه با این ابزارهای مفید در هزینه خود صرفه جویی کنید.

محبوبیت خود اتکایی افزایش یافته است و افراد بیشتری می خواهند خارج از شبکه زندگی کنند. طبق مجله Home Power (از طریق Daily Mail Online) تا سال 2020، بیش از 180000 خانوار در ایالات متحده وابستگی خود به خدمات عمومی را رها کرده اند. اگر هدف شما خانه‌داری خودکفا باشد، پنل‌های خورشیدی راه بسیار خوبی برای تولید و ذخیره انرژی هستند.

بر اساس گزارش Statista، در حالی که جایگزین، یعنی زغال سنگ، وسیله ای قابل اعتماد برای تولید برق است، اما به گفته Statista، در حدود 15.22 میلیارد تن دی اکسید کربن در سطح جهان نیز سهم دارد. بسته به موقعیت مکانی شما، شبکه برق شما می تواند توسط یک کارخانه زغال سنگ تامین شود. با این حال، با نصب پنل های خورشیدی، می توانید میزان انرژی مورد نیاز کارخانه زغال سنگ را کاهش دهید و بخشی از آن را با انرژی خورشیدی جایگزین کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS