مگ بلاگ

بهترین نامزد MWC 2024: مفهوم لپ تاپ شفاف لنوو

یکی از بسیاری از رویاهای علمی-تخیلی بشریت برای دهه ها، یک نمایش آینده نگرانه و شفاف است – همان چیزی که در فیلم های کلاسیک مانند “جنگ ستارگان” و “سفر ستارگان” می بینید. به جای یک هولوگرام، هنوز یک جسم جامد است، فقط یکی از آن ها را می توانید ببینید. آیا شفافیت فایده عملی دارد؟ هیئت داوران هنوز در مورد آن صحبت نمی‌کنند، اما یک چیزی که ما می‌توانیم روی آن انکارناپذیر توافق کنیم این است که عالی به نظر می‌رسد، به همین دلیل است که مفهوم Notebook Display Transparent Lenovo نامزد جایزه SlashGear Best of MWC 2024 شده است.

همانطور که Dave McQuilling در جریان پوشش رویداد MWC 2024 در بارسلون شاهد بود، این لپ‌تاپ مرموز از بدنه و صفحه نمایش کاملاً شفاف استفاده می‌کند که صفحه‌نمایش 17.3 اینچی Micro-LED دارد. صفحه نمایش کاملاً بدون حاشیه است و LED های صفحه کلید با بسته شدن قسمت بالایی آن می درخشند. شاید جالب‌ترین ویژگی این باشد که در یک لحظه، صفحه‌کلید می‌تواند به‌طور یکپارچه به تابلوی طراحی برای خلق آثار هنری تبدیل شود.

در حال حاضر، نوت بوک نمایش شفاف لنوو تنها یک اثبات مفهومی است و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه آن به عنوان یک محصول تجاری وجود ندارد. با این حال، این یک مورد جالب برای استفاده از دستگاه ها و نمایشگرهای شفاف است. به گفته لنوو، این شفافیت می‌تواند با هوش مصنوعی مولد برای انواع تجربه‌های جذاب واقعیت افزوده کار کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS