مگ بلاگ

تعویض فن خنک کننده PS5 آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست

تنها قسمت سخت در مورد تعویض فن خنک کننده PS5 – و واقعاً اصلاً سخت نیست – کنجکاوی در کانکتوری است که فن را به برد کنسول متصل می کند. شما نمی توانید فقط کانکتور را بکشید، زیرا کابل قادر به تحمل هر نوع نیروی مستقیم نیست. در عوض، به چیزی صاف مانند یک اسپاگر کوچک، یک پیچ گوشتی کوچک سر صاف یا حتی یک چوب بستنی چوبی نیاز دارید تا به آرامی کانکتور را از محفظه بیرون بکشید.

هنگامی که از سر راه خارج شد، پیچ ها را باز کنید (البته بعد از اینکه به درستی آنها را برچسب زدید)، فن را از محفظه بیرون بیاورید و فن جایگزین را به سوراخی که اکنون خالی است بکشید. هر یک از پیچ ها را در سوراخ های صحیح خود قرار دهید، سپس کانکتور فن را به همان نقطه ای که سیم فن قبلی را جدا کرده اید وصل کنید.

تا زمانی که کنسول را باز دارید، گردگیری خوبی به آن بدهید، سپس کنسول را پشتیبان ببندید، پایه را دوباره وصل کنید (اگر از آن استفاده می کنید) و کنسول را روشن کنید. گوش خود را نزدیک کنسول قرار دهید و گوش دهید. اگر صدای صدای فن را شنیدید، می توانید PS5 را دوباره در قفسه خود قرار دهید. با حذف این موضوع، می‌توانید – اگر خیلی تمایل دارید – به برخی از بهترین ویژگی‌های مخفی کنسول که ممکن است درباره آن‌ها ندانید نگاهی عمیق بیندازید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS