مگ بلاگ

تفاوت چیست و کدام هدفون ANC بهترین است؟

تفاوت چیست و کدام هدفون ANC بهترین است؟

قاب باتری گوشی Nothing Ear (2024) از (a) چشمگیرتر است. کیف گوش دارای IP55 حفاظت از گرد و غبار و نفوذ آب (محافظت در برابر گرد و غبار، محافظت از جت آب – بالاتر از اسپری کردن، کمتر از غوطه وری) در حالی که قاب (a) فقط دارای IPX2 است (بدون محافظت در برابر گرد و غبار، محافظت از آب محدود به چکه کردن آب است).

از سوی دیگر، هر دو هدفون (جوانه‌ها، نه قاب‌ها) دارای رتبه IP54 یکسان هستند – محافظت در برابر گرد و غبار، محافظت در برابر پاشیدن آب. جوانه‌ها استحکام یکسانی دارند، اما قاب روی (a) نسبت به گوش (2024) بسیار کمتر محافظ است.

عمده ترین تغییر بین کیس ها در شارژ بی سیم است. می‌توانید تا 2.5 وات را با هدفون‌های گوش در قاب آن‌ها شارژ کنید، در حالی که جوانه‌های (a) در جعبه آن‌ها به USB-C محدود می‌شوند. هر دو کیس می توانند با USB-C خیلی سریع شارژ شوند – هیچ چیز نشان نمی دهد که 10 دقیقه شارژ به جوانه ها 10 ساعت زمان بازی می دهد.

هر دو جوانه بیشتر از نسل های قبلی خود دوام می آورند – “تا 36 ساعت” جوانه ها (2) تا 40.5 ساعت برای گوش (2024) و 42.5 ساعت برای (a) افزایش یافته است. در آن یادداشت – پخش (بدون ANC) 8.5 ساعت برای Ear و 9.5 ساعت برای (a) نقل شده است (هر دو شامل باتری داخلی کیس شارژ، که برای هر دو مدل 500 میلی آمپر ساعت است). آزمایشات ما نشان می‌دهد که هم گوش و هم گوش (a) تقریباً 7-8 ساعت دوام می‌آورند – این یعنی شمارش باتری در هدفون‌ها و یک باتری کاملاً شارژ شده در جعبه برای بارگیری مجدد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
صاحبان واقعی پشت همه برندهای ابزار اصلی

صاحبان واقعی پشت همه برندهای ابزار اصلی

ایروین که متعلق به شرکت غول پیکر استنلی بلک اند دکر است، شاید یکی از برندهای ابزار کمتر شناخته شده باشد. این سازنده ابزارهای برقی با شدت بالا نیست، اما هرکسی که در مکانیک منزل،

آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

در طول شور و شوق ارزهای دیجیتال چند سال پیش، پردازنده‌های گرافیکی با کمبود مواجه بودند، زیرا علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال آن‌ها را ربودند تا به اصطلاح دکل‌های ماینینگ بسازند که از مقدار زیادی برق