مگ بلاگ

تلویزیون 120 هرتزی جدید Roku ممکن است جایگزین ارزان‌تری برای قاب سامسونگ باشد که منتظرش بودید

تلویزیون 120 هرتزی جدید Roku ممکن است جایگزین ارزان‌تری برای قاب سامسونگ باشد که منتظرش بودید

سامسونگ همچنین جدیدترین نسخه تلویزیون هوشمند Frame خود را در نمایشگاه CES ارائه کرد، اما سری Roku Pro می‌تواند در فروش گران‌تر Frame ضربه‌ای وارد کند. سری Roku Pro دارای پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا حداکثر 120 هرتز، به همراه حالت خودکار کم تأخیر (ALLM) و AMD FreeSync Premium Pro برای اجرای روان بازی است. مانند فریم، سری Roku Pro به شما این امکان را می دهد که آثار هنری با وضوح بالا را بر روی صفحه نمایش مینی LED خود به نمایش بگذارید.

سری Pro در حال حاضر در سایزهای 55، 65 و 75 اینچی در دسترس است که همگی دارای ویژگی تصویر هوشمند Roku هستند. این فناوری به طور خودکار تنظیمات نمایشگر را مطابق با شرایط نور محیط و محتوای صفحه تنظیم می کند. تلویزیون های سری حرفه ای همچنین دارای تصویر Dolby Vision IQ و صدای Dolby Atmos برای تماشای فیلم با کیفیت سینما هستند. صدا از طریق آرایه صوتی Soundstage که شامل بلندگوهای جانبی است و می تواند به صورت بی سیم با سیستم های صدای فراگیر 4.1 ادغام شود، توزیع می شود.

ریموت‌های قابل شارژ سری Roku pro با نور پس‌زمینه به صورت صوتی کنترل می‌شوند و با فشار دادن دکمه‌ای روی کنسول می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. تلویزیون های سری Pro با سیستم های Apple AirPlay، Apple Home، Alexa و Google Home نیز سازگار هستند. آنها در حال حاضر در Best Buy با قیمت 899.99 دلار برای 55 اینچ، 1199.99 دلار برای 65 اینچ و 1699 دلار برای 75 اینچ در دسترس هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

5 سایت مفید اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی سفارشی بسازید

آزمایشگاه‌های کینتیک (توصیه شده توسط Alexotos) یک سایت مستقر در ایالات متحده است که سوئیچ‌ها، کلاه‌کلیدها، کیبوردها، روان‌کننده‌ها، تشک‌های میز، و لوازم جانبی مانند برس، کابل، فوم کیس، کش‌کلید، پیچ‌گوشتی، پایه‌های سیلیکونی، تثبیت‌کننده‌ها، ذخیره‌سازی، فیلم‌های