مگ بلاگ

توسان PHEV هیوندای 2025 قدرت الکتریکی بیشتری دارد، اما بهترین تغییر در داخل است

توسان PHEV هیوندای 2025 قدرت الکتریکی بیشتری دارد، اما بهترین تغییر در داخل است

نمایشگرهای توسان 2025 نیز بهبود یافته اند. هیوندای به تغییرات متعددی اشاره کرد که استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی را آسان‌تر می‌کند، مانند سرعت پردازش سریع‌تر و چیدمان بهتر، همراه با صفحه‌نمایش بزرگ. دسته ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی هستند که نسبت به نمایشگرهای 10.25 اینچی مدل 2024 یک ضربه قابل توجه است. یک نمایشگر رنگی 12 اینچی نیز وجود دارد.

برخی از ویژگی ها جابه جا شدند و با مدل جدید جایگزین شدند. شارژر بی سیم NFC به سمت چپ جا لیوانی در کنسول مرکزی منتقل شده است. کنسول جلو اکنون یک پورت داده و شارژ USB-C با خروجی برق 27 وات دارد. همچنین درگاه های شارژ USB-C در پشت برای سرنشینان عقب تعبیه شده است.

توسان 2025 اکنون می تواند سیستم هایی مانند پیشرانه، چند رسانه ای، ایمنی و نقشه برداری را به روز رسانی های هوایی (OTA) انجام دهد. کلید ورود نزدیکی نیز در حال حاضر یک ویژگی استاندارد است و بی‌سیم Android Auto و Apple CarPlay نیز در مدل جدید 2025 استاندارد هستند.

یک ویژگی جدید معرفی شده، هشدار توجه به جلو (FAW) است که در هیوندای سانتافه 2024 موجود است. این ویژگی ایمنی از یک دوربین مادون قرمز برای ردیابی چشمان راننده استفاده می کند و در صورت عدم توجه راننده به آنها هشدار می دهد. با Alert Cruise Control 2 موجود، دوربین مادون قرمز می تواند به خودرو سیگنال دهد که در صورت عدم پاسخگویی راننده متوقف شود. حسگر اثر انگشت یکی دیگر از ویژگی‌های جدید موجود است که نیاز به کلید هوشمند را نادیده می‌گیرد و به طور بالقوه لایه جدیدی از امنیت را اضافه می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS