مگ بلاگ

در اینجا آنچه باید بدانید قبل از اجاره یکی است

در اینجا آنچه باید بدانید قبل از اجاره یکی است

نکته بعدی که احتمالاً می خواهید بدانید این است که اجاره یکی از این تریلرها چقدر برای شما هزینه دارد. هزینه های حمل و نقل می تواند یک دردسر واقعی باشد، بنابراین ارزش آن را دارد که قبل از اینکه با یک کارت اعتباری در دست در محل سکونت حاضر شوید، بدانید در چه چیزی هستید. U-Haul برای بسیاری از محصولات خود قیمت های متغیری دارد، اما نه در مورد تریلرهای موتور سیکلت آنها.

خوشبختانه اجاره این تریلرها اصلاً گران نیست. کرایه یکی از اینها و استفاده از آن تا جایی که می خواهید، روزانه 14.95 دلار هزینه دارد. هیچ هزینه مسافت پیموده شده اضافه‌ای مانند آنچه در کامیون‌های U-Haul دریافت می‌کنید وجود ندارد، و به نظر می‌رسد این نرخ در هر شهر بزرگی که بررسی کردیم یکسان است. این آنها را به یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای سفرهای سریع در اطراف شهر یا حتی برای بردن دوچرخه به خارج از شهر برای یک رویداد یا رسیدن به یک مکان خاص سواری تبدیل می کند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید دوچرخه خود را در بسیاری از سفرهای رفت و برگشت بزرگ ببرید، ممکن است بخواهید کمی ریاضی سریع انجام دهید. موتورسواران رقابتی یا کسانی که دوست دارند دوچرخه‌های کلاسیک خود را به نمایشگاه‌های موتورسیکلت ببرند ممکن است متوجه شوند که این هزینه‌های روزانه می‌تواند در طول زمان افزایش یابد. زمانی پیش می‌آید که داشتن تریلر خود ممکن است راه‌حل اقتصادی‌تر باشد، به شرطی که فضای ذخیره‌سازی آن را داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS