مگ بلاگ

در حین کسوف چه اتفاقی برای پانل های خورشیدی شما می افتد؟

در حین کسوف چه اتفاقی برای پانل های خورشیدی شما می افتد؟

خورشید گرفتگی فقط برای چند دقیقه خورشید را پنهان می کند و هیچ تاثیری بر عمر پنل خورشیدی نصب شده روی پشت بام شما ندارد و همچنین انتظار نمی رود که آسیب غیرمستقیم به آن وارد شود. در عوض باید بیشتر نگران بلایای طبیعی مانند گردباد و طوفان تگرگ باشید که برای نصب پنل های خورشیدی بسیار خطرناک تر هستند. خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای ایمن نگه داشتن پنل‌های خورشیدی از چنین مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر نگرانی‌های مربوط به خورشید گرفتگی و پانل‌های خورشیدی ناشی از کاهش ناگهانی مقدار برق تولید شده در مرحله گرفتگی و بازگشت ناگهانی به حالت عادی پس از پایان ماه‌گرفتگی است. در شرایط عادی، شبکه برق برای از دست دادن قابل پیش بینی توان تولید شده توسط صفحات خورشیدی پس از غروب خورشید آماده می شود. این کاملاً بر خلاف سناریوی خورشید گرفتگی است که در آن افت نیرو و بازگشت به حالت عادی در طی چند ساعت در روز اتفاق می‌افتد.

آخرین خورشید گرفتگی کامل در ایالات متحده از سال 2017 به عنوان یک بستر آزمایشی برای اپراتورهای شبکه برق در سراسر ایالات متحده برای آزمایش قابلیت اطمینان سیستم عمل کرد. به لطف رشد تولید برق خورشیدی در سال‌های پس از آن، احتمالاً آزمایش در 8 آوریل حتی سخت‌تر خواهد بود. با این حال، از آنجایی که شرکت‌ها و اپراتورها زمان کافی برای آماده شدن برای این احتمال را داشته‌اند، انتظار نداریم اختلالات قابل توجهی در برق ایجاد شود. شبکه در ایالات متحده در روز خورشید گرفتگی.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS