مگ بلاگ

سخت افزار جدید صوتی خانگی سونی با صدای فراگیر و بلندگوهای گردنبند عجیب می شود

سخت افزار جدید صوتی خانگی سونی با صدای فراگیر و بلندگوهای گردنبند عجیب می شود

ما با کنوانسیون در نوارهای صوتی شروع کردیم، سپس به مجموعه بلندگوهای عجیب‌تر Quad رفتیم، و اکنون با چیزی کاملاً باطنی پایان می‌دهیم: بلندگوهای بند گردنی Sony BRAVIA Theatre U. اسپیکرهای گردنبند چیز جدیدی نیستند، چه از شرکت هایی مانند ال جی یا سونی به طور خاص. با این حال، آنها را به عنوان بخشی از خط برتر براویا، در کنار دسته ای از محصولات جدید که به طور موثر از 1000 دلار شروع می شود، نام گذاری کنید؟ این جدید است.

در کنفرانس مطبوعاتی سونی اشاره می‌شود که «BRAVIA Theater U طراحی بهبود یافته‌ای را نسبت به مدل قبلی خود برای راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتر ارائه می‌دهد»، اما مشخص نمی‌کند که آن قبلی چه بوده است. (به نظر می رسد بلندگوی یقه بند سینمای خانگی SRS-NS7 به خوبی کاندیدای دیگر باشد.) سونی تاکید می کند که “ایده آل برای تماشا بدون مزاحمت دیگران یا در ارتباط با تلویزیون/Soundbar اما در حجم های مختلف” است، و این نشان می دهد که طراحی آن را چنین می کند. که صدای آن به کسی غیر از پوشنده پخش نمی شود. اما سونی همچنین می گوید که اتصال U به یک کنترلر پلی استیشن 5 “بازی جذابی را ارائه می دهد بدون اینکه شما را از دیگران جدا کند”، به این معنی که قرار است بهترین هر دو دنیا باشد و عناصر را از هدفون و بلندگوهای معمولی بگیرد.

BRAVIA Theater U با قیمت 299.99 دلار به فروش می رسد و به راحتی به ارزان ترین SKU در این دسته از سخت افزارهای صوتی که سونی به تازگی معرفی کرده است تبدیل می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS