مگ بلاگ

عینک های هوشمند XR ظاهری دارند، اما به چه قیمتی؟

عینک های هوشمند XR ظاهری دارند، اما به چه قیمتی؟

عینک هوشمند RayNeo Air 2 بخش طراحی را تا حد زیادی به خوبی انجام می دهد. این در نهایت به ترجیحات شخصی خلاصه می شود که آیا شما ظاهر مسافرتی را دوست دارید یا یک روکش آینه اسپرت. کیفیت ساخت در اینجا فوق العاده است و پوشیدن آنها راحت است. صفحه نمایش بسیار روشن و واضح است. پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز خوب است و ردیابی سر نیز در نقطه است. RayNeo به طور متفکرانه درج های لنز را در جعبه ارسال می کند و با لنزولوژی در ایالات متحده برای ارائه لنزهای تجویزی شریک شده است.

جایی که آخرین عینک‌های RayNeo لنگ می‌زنند، مشکل مبهم محیطی عجیب روی صفحه‌نمایش، انتخاب ناکافی اشاره‌گر و کنترل‌های پنجره مجازی، و فقدان تجربیات AR معنی‌دار است. Xreal حداقل تناسب اندام و تجربیات واقعیت افزوده مبتنی بر سلامت را در ترکیب قرار می دهد، حتی اگر در تنوع برنامه ها نیز عملکرد بهتری نداشته باشد.

RayNeo Air 2 تمام مواد لازم را برای موفقیت در اختیار دارد، اما تیم باید روی وضعیت نرم افزار، به ویژه وضعیت محاسبات فضایی در ویندوز کار کند. و امیدوارم همین کار را در macOS تکرار کنید. سخت است که بگوییم چه زمانی، یا اگر قرار است این اتفاق بیفتد.

در وضعیت فعلی، توصیه کردن RayNeo Air 2 با قیمت 379 دلار در آمازون دشوار است، در حالی که Xreal Air 2 با تنها 20 دلار بیشتر، تجربه‌ای بسیار پیشرفته‌تر را ارائه می‌دهد. اما اگر چشمان شما به ظاهر جذاب RayNeo Air 2 دوخته شده و تنها چیزی که نیاز دارید یک صفحه نمایش مجازی برای تماشای ویدیو است، این عینک ناامید نخواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

برای این فهرست، ما می‌خواستیم روی فیلم‌هایی با موسیقی متن فراگیر تمرکز کنیم که اول از همه در نقدهای حرفه‌ای مورد تحسین قرار گرفته‌اند و تنوع یک معیار ثانویه است. در حالت ایده‌آل، این نباید

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

اپل راه‌های زیادی را برای سفارشی‌سازی آیفون‌های خود به ما ارائه کرده است و به احتمال زیاد برخی از آنها را قبلاً امتحان کرده‌اید. شاید یک آهنگ زنگ سفارشی تنظیم کرده باشید تا به شما