مگ بلاگ

فورد به تازگی یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای برقی را با ویژگی جدید لایتنینگ F-150 برطرف کرده است.

فورد به تازگی یکی از بزرگترین مشکلات خودروهای برقی را با ویژگی جدید لایتنینگ F-150 برطرف کرده است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، فورد از سیستم پمپ حرارتی تزریق بخار با نام تجاری جدید به عنوان به‌روزرسانی اصلی در نسخه 2024 F-150 Lightning استفاده می‌کند. این شرکت ادعا می کند که این ویژگی به خودرو کمک می کند تا مصرف برق را صرف نظر از اینکه در حالت گرمایش یا سرمایش باشد بهینه کند.

فورد همچنین ادعا می کند که این سیستم به روز شده عملکرد بهینه سیستم را در انواع شرایط آب و هوایی و دمای محیط تضمین می کند. با این حال، پیامدهای واقعی این سیستم تنها زمانی مشخص خواهد شد که اولین خودروی مدل سال 2024 به دست مصرف کنندگان برسد.

بسته فناوری یدک کش اکنون به صورت استاندارد در انواع XLT (و بالاتر) کامیون ارائه می شود. این بسته شامل ویژگی هایی مانند Smart Hitch، On-board Scales، دوربین 360 درجه، Pro Trailer Backup Assist و Trailer Reverse Guidance است. فورد F-150 لایتنینگ مدل 2024 همچنین از ویژگی Pro Power Onboard پشتیبانی می‌کند و به مالکان این امکان را می‌دهد که از کامیون به‌عنوان منبع تغذیه برقی استفاده کنند، حتی زمانی که کامیون خاموش است.

موارد اضافه شده به پکیج Ford BlueCruise شامل حالت رانندگی هندزفری جدید در بزرگراه (موجود در تریم های انتخابی)، ویژگی جدید Lane Change Assist و حتی قابلیت تغییر موقعیت در بین خطوط است.

قیمت فورد F-150 لایتنینگ 2024 از 62995 دلار (به جای 64995 دلار) برای نوع XLT Standard Range شروع می شود. از سوی دیگر، نوع Flash Extended Range اکنون دارای MSRP 67,995 دلاری است که 5,500 دلار کمتر از قیمت قدیمی آن 73,495 دلار است. در مورد گزینه Lariat Extended Range، این سطح تریم اکنون ۷۶۹۹۵ دلار شما را کاهش می‌دهد و ۲۵۰۰ دلار ارزان‌تر از قبل می‌شود. قیمت گزینه Platinum Extended Range بدون تغییر در 84995 دلار باقی مانده است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS