مگ بلاگ

ماشین‌های معروف اصلی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی امروز کجا هستند

ماشین‌های معروف اصلی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی امروز کجا هستند

همانطور که داستان پیش می رود، برت رینولدز در حین مرور مجله با تبلیغی برای Pontiac Trans Am برخورد کرد و بلافاصله متوجه شد که این وسیله نقلیه مناسبی برای فیلم آینده او “Smokey and the Bandit” است. نظر او کاملاً مشخص بود، زیرا فیلم بعد از «جنگ ستارگان» دومین پرفروش‌ترین فیلم سال 1977 بود و پرنده آتشین به یکی از به یاد ماندنی‌ترین ماشین‌های عضلانی صفحه نقره‌ای تبدیل شد.

خودروهای مورد استفاده در فیلم مدل های اصلاح شده 1976 هستند. متأسفانه، هر چهار Trans Ams، از جمله خودروی پروپاقرص، در طول فیلمبرداری جمع شدند، اگرچه این برای کسانی که فیلم را دیده اند تعجب آور نخواهد بود. با این حال، طبق گفته Bandit Movie Cars، یک ماشین تبلیغاتی که برای این فیلم استفاده شده بود، کشف، بازسازی شد و در حراج بارت جکسون اسکاتسدیل با رکورد جهانی 530000 دلار فروخته شد. این خودرو توسط دوست شخصی برت رینولدز، جین کندی، بازسازی شد و رینولدز در این فروش حضور داشت.

این فروش منجر به تأسیس Bandit Movie Cars شد و این شرکت به بازسازی وسایل نقلیه دیگری از فیلم‌های برت رینولدز، از جمله خودروهای «Cannonball Run» و «Hooper» ادامه داد. BMC همچنین ترمیم اولیه تنها Trans Am باقیمانده با عنوان Reynolds را انجام داد و از آن زمان در رویدادهایی مانند نمایشگاه هیوستون اتوراما دیده شده است. موزه خودروهای ستاره هالیوود در وگاس ادعا می کند که یک پونتیاک ترانس آم واقعی محصول 1977 از فیلم دارد، اگرچه موزه هیچ ارتباطی با “اسموکی و راهزن” در وب سایت خود نشان نمی دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS