مگ بلاگ

مفهوم نوت بوک صفحه نمایش شفاف لنوو جالب، بی معنی است و ما یکی می خواهیم

مفهوم نوت بوک صفحه نمایش شفاف لنوو جالب، بی معنی است و ما یکی می خواهیم

بیانیه مطبوعاتی به جزییات زیادی درباره نحوه عملکرد صفحه نمایش شفاف نمی‌پردازد، فراتر از این واقعیت که از میکرو LED استفاده می‌کند. لنوو ادعا می کند که “مزایای زیادی در توسعه نمایشگرهای شفاف” ارائه می کند. در بیانیه مطبوعاتی اشباع رنگ و کنتراست نمایشگر به‌ویژه خوب است و صفحه‌نمایش شفاف دارای روشنایی 1000 نیت است.

لنوو افزود: “این فناوری همچنین با بهینه سازی بیشتر کیفیت تصویر، دوام و انتقال قابل تنظیم برای ایجاد حریم خصوصی یا شفافیت بیشتر برای تعامل با اشیاء واقعی، امکانات بیشتری را در آینده ارائه می دهد.” در مجموع، لنوو دقیقاً توضیح نمی‌دهد که بیشتر افراد واقعاً برای چه چیزی از این وسیله استفاده می‌کنند، در عوض مفاهیم مبهم لپ‌تاپ را ارائه می‌کند که به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب می‌شود. فوق العاده جالب به نظر می رسد، اما چه کسی این چیز را می خرد و چرا؟

در حال حاضر، این هیچ نوع نگرانی واقعی نیست. همانطور که قبلاً ذکر شد، این کاملاً یک اثبات مفهومی است، نه چیزی که لنوو به عنوان یک SKU آینده رونمایی می کند که در سال 2024 رونمایی می شود. بنابراین اگر فکر می کنید که ممکن است واقعاً بخواهید برای چیزی شبیه به این پول خرج کنید، به لنوو آینده توجه کنید. به روز رسانی می شود تا ببیند آیا این محصول هرگز به یک محصول خرده فروشی تبدیل می شود یا خیر.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS