مگ بلاگ

مک‌بوک ایر جدید اپل با ارتقای M3، عمر باتری را افزایش می‌دهد

مک‌بوک ایر جدید اپل با ارتقای M3، عمر باتری را افزایش می‌دهد

مک‌بوک مبتنی بر M3 ممکن است شبیه به نسخه‌های M2 به نظر برسد، به جز ارتقای آشکار سیلیکون. اما این بار چند پیشرفت معنادار روی میز وجود دارد. اولین مورد پشتیبانی از دو صفحه نمایش خارجی به جای یک صفحه است. با درب بسته، مک بوک ایر مبتنی بر M3 می تواند دو صفحه نمایش را هدایت کند، یکی با وضوح 6K، در حالی که صفحه دیگر می تواند تا 5K با نرخ تازه سازی 60 هرتز افزایش یابد.

اتصال بی‌سیم نیز ارتقا یافته است و نسل M3 از استاندارد سریع‌تر Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند. برگه مشخصات همچنین به حالت‌های مجزای Wide Spectrum و Voice Isolation برای میکروفون پردازنده اشاره می‌کند که وضوح بهتری را در هنگام تماس‌های صوتی و تصویری ارائه می‌دهد. اپل تا یک آجر 35 واتی را در بسته‌های خرده‌فروشی بسته‌بندی می‌کند، اما می‌توانید به‌طور جداگانه روی یک آجر 67 واتی برای شارژ سریع بچسبانید.

بار دیگر، اپل 256 گیگابایت را به عنوان فضای ذخیره سازی پایه در کنار 8 گیگابایت رم ناچیز قرار داده است، که با توجه به قیمت درخواستی آخرین لپ تاپ “سطح ورودی” خود، بسیار خسته کننده است. مک بوک ایر 13 اینچی از 1099 دلار شروع می شود، در حالی که نسخه 15 اینچی قیمت پایه 1299 دلار دارد. هر دوی این دستگاه‌ها اکنون از فروشگاه‌های رسمی اپل آماده شده‌اند، و انتظار می‌رود که عرضه آن در 8 مارس آغاز شود. همزمان، اپل با مهربانی قیمت مک‌بوک ایر نسل M2 را کاهش داده است که اکنون از 999 دلار در بازار ایالات متحده شروع می‌شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS