مگ بلاگ

نحوه استفاده از شبکه جدید Find My Device گوگل برای اندروید

نحوه استفاده از شبکه جدید Find My Device گوگل برای اندروید

هیجان‌انگیزترین ویژگی در به‌روزرسانی Find My Device Google، توانایی استفاده از شبکه‌ای از هر دستگاه اندرویدی در مجاورت شما برای ردیابی دستگاه گمشده یا برچسب ردیابی بلوتوث است. Find My Device Google اکنون سیگنال های بلوتوث منتشر شده توسط دستگاه ها را ردیابی می کند و مکان سیگنال را نسبت به تلفن شما تعیین می کند.

در زمان راه‌اندازی، این شبکه امکان کشف گوشی‌ها و تبلت‌ها را فراهم می‌کند. به لطف چیزی که این شرکت آن را «سخت‌افزار تخصصی پیکسل» می‌نامد، پیکسل 8 و 8 پرو بسیار بهبود یافته را می‌توان حتی در صورت خاموش بودن یا شارژ باتری آن‌ها، مکان‌یابی کرد، در حالی که سایر دستگاه‌های اندرویدی دارای اندروید 9 و بالاتر را می‌توان تا زمانی که آن‌ها را نصب کرد. همانطور که آنها قدرت دارند. با این حال، دستگاه ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. می توان آنها را وادار به زنگ زدن کرد و حتی اگر آفلاین باشند روی نقشه نشان داده می شوند.

Google به کاربران اطمینان می‌دهد که داده‌های موقعیت مکانی رمزگذاری شده‌اند تا از دیدن مکان دستگاه‌ها توسط دیگران به غیر از مالک دستگاه جلوگیری شود.

برای استفاده از شبکه جدید Find My Device، برنامه Find My Device را باز کنید و روی دستگاهی که می خواهید مکان یابی کنید ضربه بزنید. می‌توانید به آن زنگ بزنید، مسیرهایی را برای مکان آن دریافت کنید، یا موقعیت نسبی آن را در مناطقی که شبکه فعال است ببینید. برای امنیت شما، موقعیت نسبی در خانه خود نخواهید دید. علاوه بر این، می‌توانید میزان مشارکت دستگاه‌هایتان در شبکه را به خوبی تنظیم کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS