مگ بلاگ

نحوه نصب برنامه ها روی تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ

نحوه نصب برنامه ها روی تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ

همان ویژگی Smart Hub که به شما امکان می‌دهد تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ خود را سفارشی کنید، همان جایی است که در فروشگاه App دستگاه خود خواهید بود. اینجا جایی است که همه برنامه های موجود را پیدا کرده و می توانید آنها را دانلود کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  1. به صفحه اصلی بروید و Apps را انتخاب کنید،
  2. در گوشه سمت راست بالا، نماد جستجو را خواهید یافت.
  3. اپلیکیشن مورد نظر خود را جستجو کنید. در اینجا همچنین می‌توانید گزینه‌های More را برای مشاهده جزئیات مربوط به برنامه خاص انتخاب کنید.
  4. نصب را انتخاب کنید و برنامه شما آماده کار است.

برنامه شما باید مدت کوتاهی پس از دانلود در صفحه اصلی ظاهر شود. اگر نه، به سادگی با صفحه جهت کنترل از راه دور خود به پیمایش ادامه دهید تا آن را پیدا کنید. برای دسترسی سریع به صفحه اصلی، می توانید به برنامه ها بروید، تنظیمات را انتخاب کنید، برنامه انتخابی خود را برجسته کنید و افزودن به صفحه اصلی را انتخاب کنید. این مراحل ممکن است بسته به مدل شما و نرم افزار آن متفاوت باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

برای این فهرست، ما می‌خواستیم روی فیلم‌هایی با موسیقی متن فراگیر تمرکز کنیم که اول از همه در نقدهای حرفه‌ای مورد تحسین قرار گرفته‌اند و تنوع یک معیار ثانویه است. در حالت ایده‌آل، این نباید

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

نحوه تغییر عکس های مخاطبین در آیفون

اپل راه‌های زیادی را برای سفارشی‌سازی آیفون‌های خود به ما ارائه کرده است و به احتمال زیاد برخی از آنها را قبلاً امتحان کرده‌اید. شاید یک آهنگ زنگ سفارشی تنظیم کرده باشید تا به شما