مگ بلاگ

نقد و بررسی Samsung Galaxy Z Flip 4: دیگر بهانه نیست

در مورد نرم افزار، این یک گوشی معمولی سامسونگ است، به این معنی که یا OneUI را دوست دارید یا نه. می‌توانید هر تعداد بررسی دستگاه سامسونگ را بخوانید تا حس کاملی از نرم‌افزار به دست آورید که در گوشی‌هایی مانند گلکسی زد فولد 4 بسیار گسترده است. تلفن اسلب صفحه نمایش پوششی است و برخی از ترفندهایی که حالت فلکس به ارمغان می آورد.

برخی از برنامه ها، به ویژه برنامه دوربین، برای حالت انعطاف پذیر بهینه شده اند و منظره یاب را در نیمی از صفحه و کنترل ها را در سمت دیگر قرار می دهند. این می‌تواند گرفتن عکس و فیلم‌برداری را آسان‌تر کند، اما از آنجایی که اکثریت قریب به اتفاق عکس‌ها و ویدیوهای من در حالت افقی گرفته می‌شوند، ارزش افزوده به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

هنگام استفاده از سایر برنامه‌هایی که به‌طور خاص برای حالت فلکس بهینه نشده‌اند، سامسونگ برنامه را به نیمه بالایی فشار می‌دهد در حالی که نیمه پایینی برای پنج عملکرد در نظر گرفته شده است – استفاده از نیمه پایینی به‌عنوان پد لمسی، تنظیم روشنایی یا صدا، گرفتن عکس از صفحه یا کشیدن پایین سایه اعلان. من هیچ یک از اینها را خیلی مفید ندیدم. فکر می‌کنم اگر می‌خواهید یک ویدیوی Paramount+ تماشا کنید و صدا و روشنایی را در لحظه تنظیم کنید، می‌توان استدلال کرد. من به طور خلاصه با استفاده از برنامه Kindle در حالت انعطاف پذیر با مکان نما به گونه ای آشنا شدم که تنها کاری که باید انجام می دادم ضربه زدن به صفحه لمسی برای پیشبرد صفحه بود، اما این مدت کوتاه بود.

ویژگی هایی مانند این برای نشان دادن در مهمانی ها سرگرم کننده است، اما سودمندی واقعی آنها بسته به کاربر متفاوت است. سامسونگ هنوز باید بفهمد که چرا حالت فلکس فراتر از تماس های ویدیویی مفید است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟  تمام آنچه نیاز است بدانید

آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

این کاوازاکی بسیار سریع به طور خاص برای استفاده در مسیر مسابقه طراحی شده است. در نتیجه، روشنایی مورد نیاز فدرال را ندارد، مانند چراغ‌های جلو، بازتابنده‌های بازتابی، چراغ‌های عقب، و چراغ‌های راهنما (در چرخه