مگ بلاگ

نگاهی به Samsung Galaxy Gear S: چه چیزی آن را منحصر به فرد کرد؟

نگاهی به Samsung Galaxy Gear S: چه چیزی آن را منحصر به فرد کرد؟

نمی توان انکار کرد که Samsung Gear S حتی امروزه نیز از دیگر افراد متمایز است. متأسفانه، عملکرد کلی آن همیشه با جاه طلبی آن همخوانی نداشت. رابط کاربری به‌طور شگفت‌انگیز پیچیده، قابلیت‌های مستقل متناقض، و نیاز به یک برنامه ماهانه جدا از تلفن هوشمند شما برای استفاده از این قابلیت‌ها، این دستگاه را از دستیابی به پتانسیل کامل خود متوقف کرده است.

از زمان عرضه Gear S2 در سال بعد، تمام مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ به طراحی گرد معمولی‌تری بازگشته‌اند. در نتیجه کاهش اندازه، این نسخه ها فاقد کیفیت تعاملی زیادی هستند که می توانید با نمایشگر Gear S گسترده تر به دست آورید. با این حال، مدل‌های جدیدتر همچنان میزبان بسیاری از برنامه‌ها و عملکردهای مشابه هستند.

اما با گذشت زمان، ساعت‌های هوشمند سامسونگ پیشرفت کرده‌اند. مدل‌های جدیدتر مانند گلکسی واچ 5 و واچ 6 تعادل بسیار موفقی در اندازه نمایشگر، تنوع برنامه، ویژگی‌های ردیابی سلامت و دوام ایجاد کرده‌اند. امروز، به هر حال نمی‌توانید Gear S اصلی را به هیچ‌یک از گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در سال 2020 ساخته شده وصل کنید. دلیل آن این است که دستگاه‌های مدرن سامسونگ از تایزن به سیستم‌عامل Wear OS تغییر مکان دادند که در نهایت بسیاری از محدودیت‌های ساعت هوشمند برطرف شد. با این وجود، Samsung Gear S همیشه جایگاهی منحصر به فرد در قلب علاقه مندان به فناوری برای جاه طلبی جسورانه خود خواهد داشت.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS