مگ بلاگ

همه چیز درباره پلتفرم vPro اینتل بدانید

همه چیز درباره پلتفرم vPro اینتل بدانید

Intel vPro تقریباً 17 سال است که وجود دارد و عمدتاً یک اصطلاح بازاریابی است که برای پردازنده‌هایی استفاده می‌شود که دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری هستند که باعث بهبود امنیت، عملکرد و موارد دیگر می‌شوند. عرضه vPro برای تراشه‌های Core Ultra اینتل اجتناب‌ناپذیر بود و اکنون کسب‌وکارها دلیل محکمی برای ارتقا به رایانه‌های شخصی بهتری دارند که از فناوری امروزی بهره کامل می‌برند.

گفته می‌شود که با هدف شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، تقویت عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی که پلتفرم جدید vPro به ارمغان می‌آورد، محیطی سازنده‌تر را با زمان انتظار کمتر برای بارگیری یا رندر کردن چیزها ارائه می‌کند. تراشه‌های Core Ultra جدید اینتل یک واحد پردازش عصبی جدید یا NPU را در کنار CPU و GPU قرار می‌دهند و این از هوش مصنوعی برای انجام وظایف پس‌زمینه پایدار با راندمان بالاتر استفاده می‌کند. ارتقای باتری بهتر و فضای سر بیشتر برای CPU برای انجام وظایف اضافی.

به لطف فناوری تشخیص تهدید اینتل که در تراشه های مجهز به vPro یافت می شود، امنیت جنبه دیگری است که شاهد ارتقاء آن بوده است. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، رایانه شخصی شما می‌تواند حملات باج‌افزاری را که در سطح سخت‌افزاری انجام می‌شوند، شناسایی کرده و با آن مبارزه کند. قابلیت‌های هوش مصنوعی NPU به این معنی است که اکنون می‌توانید رایانه‌تان را نه تنها سریع‌تر اسکن کنید، بلکه بدون کاهش سرعت کارهای جاری‌تان. Intel vPro همچنین محافظت در برابر سوء استفاده های روز صفر، بدافزارهای پنهان در حافظه را ارائه می دهد به طوری که دیگر نیازی به نگرانی در مورد برخی از بدنام ترین ویروس هایی که به رایانه شخصی خود وارد می شوند نباشید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS