مگ بلاگ

همه چیز در مورد موتور سیکلت Shadow The Hedgehog از SEGA

همه چیز در مورد موتور سیکلت Shadow The Hedgehog از SEGA

SEGA در وب‌سایت خود به اشتراک می‌گذارد که نسخه واقعی موتورسیکلت امضا Shadow، Dark Rider را ایجاد کرده است که برای اولین بار در Shadow the Hedgehog (2005) ظاهر شد. در میان جزئیات منتشر شده، SEGA عرض نوک تا دم (9 فوت، 7 اینچ)، ارتفاع فرمان (3 فوت، 10 اینچ)، ارتفاع صندلی (2 فوت، 2 اینچ) و زاویه چنگال (43 درجه) را نشان می‌دهد. . جدا از این، SEGA همچنین به اندازه تایرهای جلو و عقب نیز اشاره می کند که به ترتیب 120/70-R21 و 300/35-R18 هستند.

برای اولین توقف خود، دوچرخه الهام گرفته از Shadow مسابقات MotoGP Red Bull Grand Prix قاره آمریکا را از 12 تا 14 آوریل 2024 در آستین، تگزاس به ارمغان آورد. با کمال تعجب، این اولین باری نیست که یک موتورسیکلت با مضمون شخصیت های فرهنگ پاپ موتو جی پی را زیبا می کند. چند ماه پیش، Motorsport گزارش داد که RNF Aprilia یک موتورسیکلت الهام گرفته از باربی را در مسابقات جایزه بزرگ اتریش MotoGP در آگوست 2023 به نمایش گذاشت.

به غیر از موتورسیکلت سفارشی، SEGA تعداد زیادی چیزهای دیگر را معرفی کرد، مانند مجموعه اسباب بازی Shadow the Hedgehog Escape LEGO (19.99 دلار). SEGA همچنین اعلام کرد که بازیکنان Sonic Forces Mobile (iOS، Android) و Sonic Dash (iOS، Android) می‌توانند از باز کردن انواع Shadow مانند Super Shadow، Dragon Hunter Lancelot و Vampire Shadow از طریق رویدادهای درون بازی لذت ببرند. جدا از بازی ویدیویی آینده، “Sonic X Shadow Generations”، فیلم “Sonic the Hedgehog 3” قرار است در دسامبر 2024 در ایالات متحده اکران شود، جایی که Shadow نیز قرار است اولین حضور سینمایی خود را در آن انجام دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS