مگ بلاگ

هوندا ناوی موتور سیکلت است یا اسکوتر؟ آنچه در مورد این دوچرخه جیبی باید بدانید

هوندا ناوی موتور سیکلت است یا اسکوتر؟  آنچه در مورد این دوچرخه جیبی باید بدانید

قبل از اینکه مرز دقیقی بین موتورسیکلت بودن و نبودن آن ترسیم کنیم، اجازه دهید به برخی از آمارهای Navi نگاهی بیندازیم. این موتور از یک موتور 109 سی سی بهره می برد. طول آن 71.1 اینچ و عرض آن 28.9 اینچ است. این به اندازه کافی کوچک است که در هر پارکینگی با فضای خالی جای می گیرد. این موتور به اندازه کافی کوچک نیست که مانند Motocompo یک دوچرخه صندوق عقب باشد، اما Navi با وزن 234 پوند بسیار سبک است و به گفته هوندا، این شامل “تمام تجهیزات استاندارد، مایعات مورد نیاز و مخزن پر سوخت” است.

طبق دفترچه راهنمای مالک، حداکثر وزن ناوی 344 پوند است، بنابراین اگر یک سوار و یک مسافر وجود دارد، دنده آنها باید به حداقل برسد. سناریوی محتمل‌تر این است که دارندگان Navi به صورت انفرادی، به طور بالقوه با یک کوله پشتی یا حداکثر چند کیسه مواد غذایی، سوار شوند.

در نهایت، در حالی که حداکثر سرعت Navi چندان چشمگیر نیست، هوندا مصرف سوخت آن را 110 مایل بر کیلوگرم تخمین زده است. ظرفیت مخزن سوخت کمتر از یک گالن است، اما (به طور دقیق 0.92 گالن)، بنابراین به احتمال زیاد در سفرهای جاده ای طولانی مدت با Navi سوار نخواهید شد. به نظر می رسد همه این آمارها بر تصمیم گیری برای قرار دادن Navi در دسته اسکوترها تأثیر می گذارد، اما خیلی عجله نکنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

در طول شور و شوق ارزهای دیجیتال چند سال پیش، پردازنده‌های گرافیکی با کمبود مواجه بودند، زیرا علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال آن‌ها را ربودند تا به اصطلاح دکل‌های ماینینگ بسازند که از مقدار زیادی برق