مگ بلاگ

چرا نینتندو نمی‌خواهد از شبیه‌سازها برای اجرای بازی‌هایش استفاده کنید؟

چرا نینتندو نمی‌خواهد از شبیه‌سازها برای اجرای بازی‌هایش استفاده کنید؟

یکی از عوامل رویکرد عمومی نینتندو به تقلید این است که به راحتی می توان استدلال کرد که این شرکت ریاکار است. همانطور که PC Gamer و The Verge به ترتیب در می 2023 و مارس 2024 اشاره کردند، نینتندو نه تنها شبیه سازهای خود را برای اجرای بازی های کلاسیک بر روی سخت افزار جدیدتر خود توسعه می دهد، بلکه توسعه دهندگانی از جامعه شبیه سازی طرفداران را نیز استخدام می کند تا روی آنها کار کنند. شبیه سازها همانطور که در مقاله PC Gamer اشاره شده است، وکلای نینتندو احتمالاً ناآگاهانه اطلاعات نادرستی در مورد شبیه‌سازی داده‌اند، مانند ادعای اینکه شبیه‌ساز Dolphin رمزگذاری GameCube را شکسته است، کمکی نمی‌کند.

با این حال، شاید از همه بدتر، موضوعی بود که برای اولین بار در ارائه کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال 2016 توسط فرانک سیفالدی، رئیس بازیابی Digital Eclipse برای مخاطبان گسترده مطرح شد. به طور خاص، Cifaldi اشاره کرد که اگر کد نسخه کنسول مجازی Nintendo Wii “Super Mario Bros.” را بررسی کنید، یک هدر NES وجود دارد. این قابل توجه است زیرا Marat Fayzullin هدر iNES را ایجاد کرد، یک شبیه‌ساز سیستم سرگرمی نینتندو که در سال 1996 منتشر کرد، و نشان می‌دهد که نینتندو از یک رام حذف شده توسط طرفداران استفاده کرده است که به صورت آنلاین دانلود شده است.

در ژانویه 2017، Eurogamer این موضوع را بیشتر بررسی کرد و با Fayzullin مشورت کرد. او رام را استخراج کرد، آن را با Dump های شناخته شده آنلاین مقایسه کرد و نتیجه گرفت که آنها یکسان هستند. نینتندو وقتی Eurogamer به آن رسید، اظهار نظری نکرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS