مگ بلاگ

کاری که G-Wagon تمام الکتریکی با چهار موتور انجام می دهد

از بیرون، تفاوت ها ناچیز است. شبح جعبه‌ای کلاس G 2025 همچنان باقی مانده است، اگرچه جلوپنجره در حال حاضر به صورت اختیاری قابل استفاده است (و همچنین در اطراف لبه آن روشن می‌شود). در مقایسه با نسخه گازسوز، کاپوت کمی برآمده است و قوس‌های چرخ‌های عقب کمی بازتر هستند و ورودی‌های پرده هوا برای کمک به آیرودینامیک بریده شده‌اند. در عقب، به عنوان جایگزینی برای تایر زاپاس، یک جعبه طراحی اختیاری جدید در درب جانبی وجود دارد. که می تواند کابل شارژ G 580 یا سایر لوازم جانبی را نگه دارد.

درب عقب نیز همان جایی است که نشان وجود دارد، و کلاس G برقی نه تنها یک خودروی برقی جدید در خط تولید مرسدس را معرفی می‌کند، بلکه – برای اجتناب از نام EQG شایعه شده برای شاسی‌بلند – یک استراتژی نام‌گذاری اصلاح‌شده را نیز به نمایش می‌گذارد. در حالی که مدل‌های الکتریکی فعلی مانند EQS و EQE نام خود را فعلا حفظ خواهند کرد، خودروهای الکتریکی آینده در نام‌گذاری محصولات سنتی این خودروساز قرار می‌گیرند و با فناوری پیشرانه‌ای که در انتهای آن مشخص شده است، متمایز خواهند شد. بنابراین، یک سدان الکتریکی لوکس آینده می تواند «کلاس S با فناوری EQ» باشد.

در داخل، ویژگی‌های آشنا از G-Wagon گازی اصلاح‌شده به همراه دارد. این یعنی نمایشگر داشبورد دوگانه 12.3 اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس MBUX با اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو، چرم استاندارد ناپا، جا لیوانی با کنترل آب و هوا، روشنایی محیط و سیستم صدای فراگیر Burmester 3D. افتخار مکان همچنان به کنترل‌های پیشرانه آفرود بیلت مانند داده می‌شود، اگرچه عملکرد آن‌ها در G 580 کمی تغییر کرده است.

3/5

ADS