مگ بلاگ

کامیون هیبریدی سایز کامل عملی است اما تشنه است

هر سطح تریم شخصیت خاص خود را به کابین می آورد. به عنوان مثال، Tundra TRD Pro، پنج صندلی خود را با دوخت کنتراست نارنجی، به علاوه یک جفت سطل با دوخت “TRD Pro” خیره می کند. اگرچه چنین موسیقی جازی برای پلاتینیوم وجود ندارد: پنج صندلی را حفظ می کند، اما به رنگ خاکستری با دوخت کنتراست آبی، از جمله روی درها، داشبورد و فرمان. ورود به کابین با تخته های برقی اختیاری با پله تخت برقی (1350 دلار) بسیار راحت است، که وقتی یکی از چهار در باز است بیرون می آیند، سپس با بسته شدن همه درها به زیر می آیند.

این یک کابین کاملاً جادار نیز است، به خصوص برای پاهای سه سرنشین روی نیمکت عقب. در مقایسه با فضای پای 41.2 اینچی در جلو، سرنشینان عقب 41 اینچ دارند.6 اینچ واقعاً کشیده شود. به دلیل وجود سقف شیب/ کشویی پانوراما، فضای سر کمی تغییر می کند (39.3 اینچ در جلو، 36.9 اینچ از عقب)، اما چه منظره ای از آسمان بالا برای همه خواهد داشت.

Tundra TRD Pro، 1794 Limited Edition و Capstone را فقط می توان با یک تخت کامپوزیت تقویت شده با آلومینیوم 5.5 فوت داشت، در حالی که SR و SR5 بسته به پیکربندی کابین می توانند یک تخت 8.1 فوتی داشته باشند. برای بقیه خطوط توندرا 2024، از جمله پلاتینیومی که ما آزمایش کردیم، یک تخت 5.5 فوتی (مانند تختی که ما با آن عرضه شد) یا یک تخت 6.5 فوتی با کابین CrewMax تنها گزینه های موجود هستند. تخت 5.5 فوتی دارای حداکثر ظرفیت 1565 پوند با چهار چرخ متحرک و هیبریدی توئین توربو V6 است که با ترکیب 6.5 فوت تخت/دیفرانسیل عقب/ترکیب دو توربو هیبریدی به 1655 پوند افزایش می یابد. تا 11020 پوند یدک می کشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS