مگ بلاگ

کلیدهای اصلاح کننده در مک چیست و چگونه از آنها استفاده می کنید؟

کلیدهای اصلاح کننده در مک چیست و چگونه از آنها استفاده می کنید؟

اولین باری که به صفحه‌کلید مک نگاه کردید، احتمالاً متوجه چند علامت عجیب و غریب شده‌اید – کلیدهای اصلاح‌کننده. آنها شامل Command، Control، Option، Caps Lock و Globe هستند و معمولاً هنگام امتحان میانبرهای صفحه کلید بسیار راحت مک از آنها استفاده خواهید کرد.

اگر از سیستم عامل دیگری تغییر مکان داده اید و می خواهید کلیدهای اصلاح کننده مک خود را طوری سفارشی کنید که با چیدمانی که بیشتر به آن عادت دارید مطابقت داشته باشد، کاری که باید انجام دهید این است:

  1. روی لوگوی اپل در گوشه سمت چپ بالای نوار منو کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه System Settings را انتخاب کنید.

  2. صفحه کلید را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.

  3. روی دکمه میانبرهای صفحه کلید کلیک کنید.

  4. اکنون روی Modifier Keys از نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

  5. روی فلش‌های کنار کلید اصلاح‌کننده‌ای که می‌خواهید تغییر دهید کلیک کنید و اقدامی را که می‌خواهید انجام دهد انتخاب کنید.

فرض کنید نمی‌توانید موقعیت کلید Command مک را تنظیم کنید و هر بار که نیاز به کپی-پیست کردن چیزی دارید، کلید Globe را فشار دهید. در این مورد، بهتر است کلید Globe و Command را عوض کنید. به سادگی روی فلش کنار کلید Globe کلیک کنید و از منوی کشویی Command را انتخاب کنید. حالا روی فلش کنار کلید Command کلیک کنید و از منوی کشویی Globe را انتخاب کنید.

بنابراین، به جای فشار دادن کلیدهای Command و C برای کپی کردن چیزی، باید کلیدهای Globe و C را فشار دهید. در حالی که این روش قطعاً نمی‌تواند ظاهر فیزیکی کلید را تغییر دهد، اگر حافظه عضلانی را پس از سال‌ها استفاده از لپ‌تاپ ویندوزی توسعه داده‌اید و متوجه شدید که اغلب کلیدهای اشتباه را فشار می‌دهید، تنظیم عالی برای تغییر دادن آن است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
CC در موتور سیکلت به چه معناست؟

CC در موتور سیکلت به چه معناست؟

ساده ترین راه برای فکر کردن به سی سی موتور از نظر قدرت کلی است. به طور کلی، موتورسیکلت‌هایی که تعداد سی‌سی بالاتری دارند، به دلیل ظرفیت موتور بالاتر، سریع‌تر و قدرتمندتر هستند که اجازه