مگ بلاگ

10 ابزار جدید میلواکی برای اضافه کردن به کارگاه DIY خود در سال 2024

10 ابزار جدید میلواکی برای اضافه کردن به کارگاه DIY خود در سال 2024

در حالی که برخی از تلاش‌های قبلی میلواکی در زمینه دمنده‌ها برخی از افراد را بی‌تفاوت گذاشته است، مدل جدید امسال باید قدرت زیادی را در یک فاکتور مشابه و با یک شاسی خوش‌ساخت ارائه کند.

بخش زیادی از این بهبود عملکرد از طراحی موتور بدون جاروبک و پلت فرم باتری 18 ولتی قوی ناشی می شود. دمنده جدید Milwaukee ادعا می کند که یک نوار 15 فوتی قدرت پاکسازی را ارائه می دهد و کار بیشتری را در زمان کمتری نسبت به دمنده های مشابه از جمله مدل قبلی خود انجام می دهد. در حالی که دمنده قدیمی‌تر تا 4 ثانیه طول می‌کشد تا به قدرت پاک‌سازی کامل برسد، سازنده ادعا می‌کند که این دمنده در عرض 1 ثانیه به خروجی کامل می‌رسد و دوباره کارها را سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌دهد. میلواکی همچنین ادعا می کند که به دلیل پلت فرم موتور بدون براش، وزن این دمنده به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از رقبا است و در عین حال بسیار کم صداتر است.

برای نیازهای فشرده تر محوطه سازی، این شرکت همچنین یک دمنده دو باتری با پلت فرم مشابه و همچنین یک مدل نصب شده روی کوله پشتی ارائه می دهد که وزن خود ابزار را از بین می برد. اگر مقدار جدی تسویه حساب دارید، اینها ممکن است گزینه های ارجح باشند. با این حال، برای بسیاری از مردم، این دمنده با قیمت بسیار رقابتی، قیمت بالایی دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
صاحبان واقعی پشت همه برندهای ابزار اصلی

صاحبان واقعی پشت همه برندهای ابزار اصلی

ایروین که متعلق به شرکت غول پیکر استنلی بلک اند دکر است، شاید یکی از برندهای ابزار کمتر شناخته شده باشد. این سازنده ابزارهای برقی با شدت بالا نیست، اما هرکسی که در مکانیک منزل،

آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

آیا RTX 4090 هنوز برای بازی در سال 2024 خوب است؟

در طول شور و شوق ارزهای دیجیتال چند سال پیش، پردازنده‌های گرافیکی با کمبود مواجه بودند، زیرا علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال آن‌ها را ربودند تا به اصطلاح دکل‌های ماینینگ بسازند که از مقدار زیادی برق