مگ بلاگ

10 ایده عالی برای هدیه از بهترین خرید زیر 100 دلار

10 ایده عالی برای هدیه از بهترین خرید زیر 100 دلار

خوب، بنابراین نمی‌توانید یک تبلت آی‌پد یا سامسونگ با قیمت کمتر از 100 دلار پیدا کنید، اما چند گزینه دیگر در بازار وجود دارد که کمتر از سه رقم هستند. فقط انتظار هیچ چیز فوق العاده فانتزی نداشته باشید.

اگر هنرمند دیجیتالی را می شناسید، به خصوص کسی که هنوز از صفحه کلید و ماوس برای کار خود استفاده می کند، تبلت طراحی گرافیکی بلوتوثی کوچک Walcom را با قیمت 99.95 دلار در نظر بگیرید. اندازه (7.4 در 5.6 اینچ) آن را نسبتاً قابل حمل می کند، اگرچه سطح کوچک آن می تواند طراحی را در مقایسه با مدل های بزرگتر کمی دشوارتر کند.

در غیر این صورت می‌توانید مجموعه‌ای از تبلت‌های آمازون فایر، از جمله تبلت 16 گیگابایتی Fire 7 Kids 2023، با قیمت 94.99 دلار و در رنگ‌های قرمز، آبی یا بنفش را پیدا کنید. از آنجایی که برای کاربران جوان‌تر در نظر گرفته شده است، با تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی که در تبلت‌های گران‌قیمت پیدا می‌کنید ارائه نمی‌شود، و لزوماً بهترین انتخاب برای بازی نیست. به طور مشابه، Best Buy تبلت آمازون فایر 7 وای فای 2022 را در هر دو مدل 16 گیگابایتی (59.99 دلار) و 32 گیگابایتی (79.99 دلار) در دسترس دارد. اگرچه همانطور که در بررسی ما ذکر شد، Fire 7 به دلیل سخت‌افزار متوسط ​​و پشتیبانی محدود (فقط فروشگاه برنامه آمازون) به عنوان یک دستگاه سطح پایه (با عمر باتری بسیار خوب) در نظر گرفته می‌شود. گزینه بدی برای بازی‌های ارزان قیمت و پایه نیست – اگرچه نمی‌تواند بازی‌های پرفورمنس را مدیریت کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS