مگ بلاگ

10 ماشین JDM دست کم گرفته شده که شایسته توجه بیشتر هستند

10 ماشین JDM دست کم گرفته شده که شایسته توجه بیشتر هستند

سوبارو SVX بدون شک یکی از عجیب‌ترین و منحصربه‌فردترین ماشین‌های تورهای بزرگ است که از ژاپن می‌آید. با این حال، به اندازه بسیاری دیگر از تورهای بزرگ JDM در دهه 1990 به آن اشاره نشده است و امروزه سوبارو SVX تقریباً فراموش شده است. با این حال، اگر تنظیم را کنار بگذارید، SVX بسیار منطقی است، به خصوص برای افرادی که به طراحی و مهندسی متمایز اهمیت می دهند.

بر خلاف همتایان JDM خود، SVX یک کوپه لوکس است که به گونه ای طراحی شده است که شما را به سرعت و با سبکی به همه جا برساند. طراحی بسیار غیرمعمولی دارد، با سایبان شیشه‌ای که از جت‌های جنگنده الهام می‌گیرد، اما فضای داخلی آن راننده محور است و مهارت بسیار خوبی دارد که بیشتر از یک خودروی اسپورت JDM دهه 1990 حال و هوای عجیب و غریب خودرو را به نمایش می‌گذارد. فناوری های پیشرفته ای مانند صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت، چرخ تلسکوپ شیب دار با عملکرد حافظه و برف پاک کن های سنجش سرعت نیز در این خودرو وجود دارد. مهمتر از همه، به لطف سایبان شیشه ای، SVX در داخل جادار است و فضای خوبی برای سرنشینان جلو دارد.

زیر کاپوت جلوی پایین، سوبارو یک موتور 3.3 لیتری فلت شش نصب کرده که 230 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو خیلی قدرتمند نیست، اما با وجود وزن محدود این گرند تورر 3164 پوند (1435 کیلوگرم) می تواند SVX را در 7.6 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند. همانطور که از سوبارو انتظار دارید، SVX مجهز به سیستم AWD تمام وقت است که رانندگی سریع را آسان می کند. سوبارو حتی یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته را انتخاب کرد تا راننده را راحت تر کند. این ممکن است پاشنه آشیل آن باشد، اما حداقل یک گیربکس ویژه توسعه یافته و با کنترل الکترونیکی است. علاوه بر این، تعویض دستی بسیار ساده است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS