مگ بلاگ

5 تنظیمات مفید برای استفاده حداکثری از تلویزیون هوشمند

5 تنظیمات مفید برای استفاده حداکثری از تلویزیون هوشمند

برخی از مردم ممکن است متوجه نباشند که اکثر تلویزیون های هوشمند اساساً دستگاه های اندرویدی سبک هستند. این بدان معناست که آنها به فروشگاه Google Play دسترسی دارند، جایی که می توانید برنامه ها را مستقیماً روی تلویزیون خود نصب کنید.

از آنجایی که اکثر تلویزیون های هوشمند آنقدر قدرتمند نیستند، معمولا نمی توانید برنامه هایی را نصب کنید که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارند، مانند بازی های AAA. با این حال، به راحتی می توانید بازی های سبک و برنامه های پخش جریانی را به تلویزیون خود اضافه کنید، به خصوص آنهایی که چندان محبوب نیستند. برای انجام این کار، به تب Apps > Search for apps and games bar text بروید.

سپس می توانید نام برنامه مورد نظر خود را تایپ کرده و آن را روی تلویزیون هوشمند خود نصب کنید. اگر می‌خواهید برنامه‌هایی را که می‌توانید روی تلویزیون خود نصب کنید کاوش کنید، به دسته‌های برنامه بروید و هر یک از گزینه‌ها را برای پیدا کردن برنامه‌ای که می‌خواهید امتحان کنید، انتخاب کنید.

هنگامی که یک برنامه را نصب کردید، معمولاً آن را در انتهای لیست برنامه خود خواهید یافت. می‌توانید برنامه‌هایتان را با پیمایش به برنامه‌ای که می‌خواهید جابه‌جا کنید و فشار طولانی دکمه تأیید روی کنترل از راه دور، مرتب کنید. در پنجره جزئیات برنامه که ظاهر می شود، روی Move کلیک کنید و سپس به چپ یا راست بروید تا محل قرارگیری آن برنامه را جابجا کنید. وقتی از قرارگیری آن راضی بودید، OK را فشار دهید تا موقعیت آن را تنظیم کنید و سپس دکمه برگشت را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا از حالت چیدمان برنامه خارج شوید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟  تمیز کردن بایدها و نبایدها

آیا می توانید از برس روی پنل های خورشیدی استفاده کنید؟ تمیز کردن بایدها و نبایدها

اگر خاک، ماسه یا رسوبات در شیارها و گوشه‌های پنل‌های خورشیدی شما تجمع پیدا کرده باشد، می‌تواند به تدریج بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. اگر یک لایه خام سطوح بازتابنده آنها را بپوشاند، صفحات خورشیدی