مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن مک بوک اپل فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن مک بوک اپل فقط برای شما

اگر پس‌زمینه‌های تیره‌تر را به پس‌زمینه‌های روشن‌تر ترجیح می‌دهید، می‌توانید تنظیمات حالت تاریک را در مک‌بوک خود فعال کنید. این ویژگی نه تنها با تغییر بسیاری از رنگ‌های حاشیه و صفحه از روشن‌تر به تیره‌تر در برنامه‌های پشتیبانی‌شده، ظاهر دستگاه شما را تنظیم می‌کند، بلکه داک، نوار منو و نوارهای کناری MacBook شما نیز به حالت تاریک تغییر می‌کنند.

برای فعال کردن حالت تاریک، به سادگی به تنظیمات سیستم بروید و ظاهر را از نوار کناری انتخاب کنید. اکنون، سه گزینه مختلف را در کنار ظاهر خواهید دید: روشن، تاریک و خودکار. در نهایت، Dark یا Auto را انتخاب کنید. انتخاب دوم به طور خودکار رنگ های مک بوک شما را بسته به زمان روز بین حالت تاریک و روشن تغییر می دهد.

در همان صفحه تنظیمات، می‌توانید رنگ‌های Accent و Highlight را نیز تغییر دهید، که در اصل رنگ دکمه‌ها، منوها و متن هستند. به طور پیش فرض، مک بوک ها با لهجه چند رنگ عرضه می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از گزینه های رنگی را در کنار رنگ Accent انتخاب کنید: آبی، بنفش، صورتی، قرمز، نارنجی، زرد، سبز و گرافیت. رنگ هایلایت شما به طور خودکار به رنگ لهجه شما تغییر می کند. با این حال، می‌توانید با گسترش منوی کشویی و انتخاب رنگ دلخواه، آن را تغییر دهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS