مگ بلاگ

5 روش عملی برای مدیریت کابل های راه اندازی بازی رایانه شخصی شما

5 روش عملی برای مدیریت کابل های راه اندازی بازی رایانه شخصی شما

مهم نیست که چقدر تلاش می کنید، باید از کابل ها در تنظیمات رایانه خود استفاده کنید. به هر حال، ما هنوز برق بی سیم نداریم، و اتصال سیمی اغلب بسیار قابل اعتمادتر از بی سیم است. بنابراین، برای مدیریت این کابل ها، باید روی بند چسب یا گیره کابل سرمایه گذاری کنید. بند های Velcro مفید هستند زیرا می توانید به راحتی آنها را هنگام بسته بندی کابل های خود نصب و جدا کنید. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای اتصال کابل خود به پست‌ها و ستون‌ها استفاده کنید، تا کابل شما تمیزتر و منظم‌تر شود.

اما اگر ترجیح می دهید از رایانه شخصی خود هنر بسازید و مایل به صرف زمان و تلاش هستید، گیره های کابل بهترین راه حل برای مدیریت کابل هستند. این به این دلیل است که گیره ها اغلب سیم های جداگانه را نگه می دارند، و سپس می توانید آنها را اجرا کنید یا حتی با کابل های خود طرحی ایجاد کنید. علاوه بر این، جدا کردن کابل‌هایی که به‌صورت جداگانه اجرا می‌شوند، آسان‌تر است، و نگهداری و ارتقاء CPU را بسیار آسان‌تر می‌کند.

هنگامی که در حال کار بر روی کابل های خارج از رایانه خود هستید، می توانید کانال های کابلی را نیز نصب کنید. می‌توانید این کانال‌های کابل پلاستیکی را زیر میز خود نصب کنید و مکانی برای اجرای کابل‌هایتان در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از این محصولات می توانید از به هم ریختگی سیم ها در نزدیکی پای خود جلوگیری کنید که به شما در جلوگیری از تصادف کمک می کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS