مگ بلاگ

5 نکته و ترفند برای شل کردن لپ تاپ بدون تنظیم مجدد

5 نکته و ترفند برای شل کردن لپ تاپ بدون تنظیم مجدد

اجتناب ناپذیر است که در طول سفرهایمان در اینترنت، فایل‌ها و تصاویری را دانلود کنیم که فقط برای یک بار استفاده لازم هستند. فراموش کردن این فایل‌ها بسیار آسان است، زیرا آنها در پوشه دانلودها ریخته می‌شوند، که احتمالاً فقط برای دیدن آخرین مورد دانلود شده به آن دسترسی دارید. در غیر این صورت، دور از چشم است، دور از ذهن است.

متأسفانه، اگر اجازه دهید از کنترل خارج شود، ممکن است لپ‌تاپ و سازمان شما را تحت تأثیر قرار دهد. همین امر را می توان در مورد هر مقدار اضافی باقی مانده برای نشستن در هر نقطه از هارد دیسک شما گفت. برای یک لپ‌تاپ تمیز و بی‌نظم، پوشه دانلودها و سطل بازیافت را پاک کنید، گهگاهی دیسک را پاکسازی کنید تا فایل‌های موقت را حذف کنید و سعی کنید فقط مهم‌ترین فایل‌هایتان را نگه دارید.

حذف فایل های موقت در لپ تاپ های ویندوزی کمی آسان تر از مک بوک است. اولی را می توان از طریق برنامه تعیین شده Disk Cleanup انجام داد. برای یک مک بوک، کارآمدترین راه، دانلود یک برنامه شخص ثالث مانند MacCleaner یا MacKeeper است. در غیر این صورت، باید آنها را در Finder به صورت دستی جستجو کنید، که خطر حذف یک فایل مهم را افزایش می دهد.

اگر مطمئن نیستید که ممکن است در آینده به فایلی نیاز داشته باشید، باید روی یک درایو فلش سرمایه گذاری کنید تا به عنوان حافظه خارجی خدمت کند. می‌توانید فایل‌هایی را که از آن‌ها مطمئن نیستید به درایو منتقل کنید تا از بهم ریختگی لپ‌تاپ‌تان جلوگیری کنید. به این ترتیب، اگر به آنها نیاز داشته باشید، در دسترس هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS