مگ بلاگ

5 پروژه مفید Raspberry Pi برای حیاط خلوت شما

5 پروژه مفید Raspberry Pi برای حیاط خلوت شما

این پروژه بعدی برای کسانی که از پختن کباب در آخر هفته ها و آشپزی زیر آسمان باز لذت می برند عالی است. چند کنترلر BBQ خودکار مبتنی بر Raspberry Pi وجود دارد. Tempiture و PitmasterPi هر دو گزینه های محبوبی هستند، اما یکی از سیستم عامل های قابل اعتمادتر HeaterMeter نام دارد.

HeaterMeter به شما این امکان را می دهد که بر روی خود Raspberry Pi یا از طریق اتوماسیون مبتنی بر وب، سیگاری ها و کباب های BBQ را نظارت و کنترل کنید. HeaterMeter از یک الگوریتم PID برای کنترل خودکار دمای گودال، تنظیم سرعت دمنده و نظارت بر چهار پروب به طور همزمان استفاده می کند. احتمالاً برای کباب کردن چند همبرگر و سگ به چیزی شبیه به این نیاز ندارید، اما می‌تواند یک نجات دهنده واقعی برای غذاهایی مانند سینه‌پشت باشد که پختن آن ساعت‌ها طول می‌کشد.

رویکرد DIY برای ساخت یکی از این کنترل‌کننده‌ها شامل ساخت یک محفظه با پرینت سه بعدی و وصل کردن نمایشگر LCD، ورودی‌های حسگر، آداپتور برق، کارت SD، آداپتور USB بی‌سیم است (اگر Pi شما دارای اتصال بی‌سیم داخلی نیست. )، یک خروجی کنترل و چندین لوازم جانبی دیگر. اما کسانی که به چاپگر سه بعدی دسترسی ندارند یا نمی‌خواهند خود را از ابتدا بسازند، می‌توانند کیت‌های کاملاً مونتاژ شده را نیز خریداری کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS