مگ بلاگ

5 پیش نمایش ویژگی های برنامه در macOS که باید از آنها استفاده کنید

5 پیش نمایش ویژگی های برنامه در macOS که باید از آنها استفاده کنید

هیچ چیز به اندازه نرم افزار محبوب فتوشاپ قدرتمند نیست، اما Preview برخی از قابلیت های ویرایش تصویر و متعادل سازی رنگ را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که یک تصویر سازگار را در پیش نمایش باز می کنید، این گزینه ها را به طور کامل مشاهده نخواهید کرد. شما باید روی آن کلیک کنید نشانه گذاری دکمه، که ما در نکات دیگر برجسته کرده ایم. اگر در یافتن دکمه نشانه گذاری مشکل دارید، این دکمه با یک نماد نشانگر در یک دایره نشان داده می شود. اگر پنجره شما کوچک باشد، ممکن است دکمه را نبینید. در آن صورت، فقط روی دکمه فلش شورون مانند در ناحیه بالا سمت راست کلیک کنید تا گزینه‌های بیشتر نمایان شود.

با کلیک کردن بر روی نشانه گذاری، ابزارهای Instant Alpha، Sketch، Draw، Shapes و ابزارهای حاشیه مربوط به آنها و غیره ظاهر می شوند. با این حال، اگر می خواهید رنگ ها و اندازه را تنظیم کنید، باید به نوار منو بروید و کلیک کنید ابزار. در آن منو، شما پیدا خواهید کرد رنگ را تنظیم کنید و اندازه را تنظیم کنید. اولی به شما امکان می دهد نوردهی، کنتراست، اشباع و موارد دیگر را تنظیم کنید.

در نهایت، اگر می‌خواهید اطلاعات مربوط به تصویر (فراداده) را ببینید، فقط باید روی دکمه Inspector (که با علامت “i” نشان داده می‌شود، کلیک کنید. در اینجا، اندازه تصویر، تاریخ ایجاد آن، پسوند فایل، اندازه آن و سایر اطلاعات مفید را خواهید دید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS