مگ بلاگ

6 تلویزیون هوشمند دارای رتبه برتر با نرخ تازه سازی 120 هرتز

6 تلویزیون هوشمند دارای رتبه برتر با نرخ تازه سازی 120 هرتز

تلویزیون هوشمند ال‌جی 65 اینچی سری C3 OLED evo که به عنوان تلویزیون با رتبه برتر با نرخ نوسازی 120 هرتز در Best Buy پیشرو است. همانطور که از نام آن پیداست، می‌توانید کیفیت تصویر عالی را با این تلویزیون با وضوح 4K، OLED EVO انتظار داشته باشید. فناوری صفحه نمایش و پشتیبانی از HDR در بالای نرخ تازه سازی 120 هرتز. هر نمایش، فیلم یا رویدادی که تماشا می کنید واقعی به نظر می رسد، رنگ ها ظاهر می شوند و تصاویر مانند کره صاف می شوند. چه چیز دیگری می توانید نیاز داشته باشید؟

ال‌جی 65 اینچی OLED evo با Dolby Vision و Atmos، تقویت‌کننده روشنایی، و یک گالری هنری برای نمایش نقاشی‌ها و عکس‌ها در زمانی که تماشا نمی‌کنید ارائه می‌شود. بعلاوه، تلویزیون با NVIDIA G-Sync و AMD بهترین همتای بازی است. FreeSync Premium بهترین تجربه بازی را ارائه می دهد. همچنین با آمازون الکسا داخلی ارائه می شود.

جای تعجب نیست که تلویزیون هوشمند ال‌جی 65 اینچی C3 OLED evo با امتیاز 4.8 ستاره در Best Buy از طریق 1400 بررسی پنج ستاره مشتریان، به راحتی در صدر قرار گرفته است. با این حال، اگر به نحوی این برای متقاعد کردن شما کافی نیست، تلویزیون دارای اعداد مشابهی در LG است. وب سایت، با امتیاز کلی 4.6 و بیش از 1100 بررسی پنج ستاره. قیمت آن 1599.99 دلار است و در گزینه های 42، 48، 55، 77، و 83 اینچی ارائه می شود که همه دارای رتبه های یکسانی هستند (فقط بررسی های کمتری).

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟  تمام آنچه نیاز است بدانید

آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

این کاوازاکی بسیار سریع به طور خاص برای استفاده در مسیر مسابقه طراحی شده است. در نتیجه، روشنایی مورد نیاز فدرال را ندارد، مانند چراغ‌های جلو، بازتابنده‌های بازتابی، چراغ‌های عقب، و چراغ‌های راهنما (در چرخه