مگ بلاگ

6 لوازم جانبی با تکنولوژی بالا که کمپر شما را راحت تر و ایمن تر می کند

6 لوازم جانبی با تکنولوژی بالا که کمپر شما را راحت تر و ایمن تر می کند

با روشنایی هوشمند، می توانید زندگی کمپینگ خود را راحت تر و لذت بخش تر کنید. به عنوان مثال، می توانید چراغ های چند رنگ اضافه کنید تا فضای داخلی RV خود را دراماتیک تر کنید. سپس، می‌توانید نورپردازی را برای زمان‌های مختلف روز خودکار کنید، بدون اینکه خودتان این کار را همیشه انجام دهید. نورپردازی خودکار نیز با بهینه سازی خود روشنایی به کاهش هزینه های انرژی کمک می کند.

بهترین بخش این است که می توانید آن را با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند یا دستیار خانه هوشمند مانند الکسا کنترل کنید. بنابراین، زمانی که تمایلی به بلند شدن از رختخواب خود ندارید، می توانید از این برنامه برای تغییر نور استفاده کنید. بسته به کاری که قصد انجام آن را دارید، سیستم ممکن است نیاز به برخی کارها و مهارت های فنی الکتریکی برای نصب داشته باشد. با این حال، اکثر سیستم هایی مانند سیستم هایی که صرفاً از لامپ های LED هوشمند تشکیل شده اند، اصلاً فنی نیستند.

بسیاری از برندها انواع راه حل های روشنایی هوشمند را ارائه می دهند. اگر می‌خواهید لامپ‌های LED موجود خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید، از سوییچ‌های TP-Link Kasa استفاده کنید. روی هر ترکیبی از چراغ‌هایی که می‌خواهید روشن یا خاموش کنید، یک سوئیچ نصب کنید و آنها را از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل کنید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید تنظیمات بسیار ساده‌تری داشته باشید، از لامپ بلوتوث هوشمند Sengled استفاده کنید. می‌توانید آنها را مستقیماً از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل کنید، بدون اینکه اصلاً بردهای مدار را لمس کنید – نصب آن‌ها بسیار آسان است، محدوده روشنایی 5٪ تا 100٪ دارند و می‌توان آنها را به هر رنگی که می‌خواهید تغییر داد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده