مگ بلاگ

Fisker Ocean کاهش قیمت وحشی را دریافت می کند زیرا سازنده خودروهای برقی تلاش می کند تا زنده بماند

Fisker Ocean کاهش قیمت وحشی را دریافت می کند زیرا سازنده خودروهای برقی تلاش می کند تا زنده بماند

آخرین گزارش سود فیسکر نشان داد که این شرکت نگران است که به شکل فعلی خود ادامه ندهد. تخمین زده می شود که این شرکت بیش از یک میلیارد دلار بدهی داشته باشد. فیسکر در این گزارش خاطرنشان کرد که در حال مذاکره با یک خودروساز بزرگ برای سرمایه گذاری و توسعه مشترک است که بعداً مشخص شد احتمالاً نیسان است. اما چند روز پیش خبری مبنی بر شکست مذاکرات منتشر شد. سهام شرکت به زیر 1 دلار سقوط کرده است و اوضاع از بیرون برای شرکت خوب به نظر نمی رسد. کارشناسان مالی انتظار ورشکستگی در آینده را دارند.

در یک مقطع، فیسکر به عنوان یک رقیب بالقوه برای تسلا در نظر گرفته شد. با این حال، پس از ناکامی در تحویل خودروها به دست مشتریان و متعاقباً اعلام ورشکستگی، نبرد را باخت. پس از احیای آن در سال 2016، به نظر نمی رسید که تغییرات زیادی در ظاهر ایجاد شده باشد – فیسکر هنوز برای فروش خودروهای برقی و خروج از خانه تلاش کرده است. Fisker Ocean به عنوان لحظه ساخت یا شکست برای شرکت EV تلقی می شد، اما به نظر می رسد که نتیجه ممکن است با این کاهش قیمت ها، دومی باشد.

InsideEVs تخمین می زند که تقریباً 4700 خودرو در انبار باقی مانده است که اکثر آنها در سال گذشته ساخته شده اند. به نظر می رسد این کاهش قیمت آخرین تلاش دیگری برای به دست آوردن هر چه پولی است که شرکت در کوتاه مدت می تواند داشته باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS