مگ بلاگ

آماده خارج از جاده، اگر هستید

این سرگرمی اطلاعاتی بر روی یک صفحه نمایش لمسی قابل توجه 13.4 اینچی، با پشتیبانی بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto، به‌علاوه یک پد شارژ بی‌سیم تلفن در کنسول مرکزی ارائه می‌شود. دسترسی به Google Maps، Google Assistant، و Play Store و یک رابط کاربری تقسیم‌بندی شده وجود دارد که می‌تواند نمایش همزمان برنامه‌های هوشمند و برنامه‌های بومی را کنترل کند. برنامه تریلر درون خودروی GMC نیز از پیش بارگذاری شده است.

یک کلاستر دیجیتالی 12.3 اینچی به همراه نمایشگر هدآپ 15 اینچی و آینه دوربین عقب نیز استاندارد است. متأسفانه، در حالی که کروز کنترل تطبیقی ​​دریافت می کنید، سیستم فوق العاده سوپر کروز جنرال موتورز در تریم AT4X موجود نیست. نه، دستیار راننده اتوبان هندزفری برای شما در مسیرها مفید نخواهد بود، اما مطمئناً رسیدن به مسیرهای گفته شده را کمتر سردرد خواهد کرد. شرم آور به نظر می رسد که، با وجود برچسب های قیمتی مشابه، GMC شما را مجبور می کند بین لوکس ترین ویژگی های رانندگی یا آماده ترین آفرود انتخاب کنید.

همانطور که همکار من مایکل تئو ون رانکل قبلاً کشف کرده بود، تزئینات AT4X و AEV باعث می‌شود Sierra در گل و لای و شن و ماسه به خوبی بیرون بیاید. خوشبختانه، وقتی روی آسفالت هستید، راحتی را کاملاً از بین نمی برند. اگرچه ما در مورد cosseting در سطح Denali صحبت نمی کنیم، دمپرهای Multimatic کمک می کنند تا چیزها بیش از حد بالا نروند.

با این حال، در سرعت‌های بالاتر صدای جاده قابل‌توجهی است، و حقیقت موضوع این است که چسبندگی برای اهداف خارج از جاده در اولویت است، نه رانندگی اسپرت‌تر در جاده. این پیکاپی نیست که بخواهید آن را در گوشه و کنار پرتاب کنید. در همین حال، با 19 مایل بر گالن شهر، بزرگراه 20 مایل بر گالن، و رتبه مصرف سوخت ترکیبی 19 مایل بر گالن EPA، دیزل به اندازه سایر مدل های سیرا کارآمد نیست. با این حال، یک مخزن سوخت با اندازه مناسب به معنای فاصله زیاد بین توقف ها است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

از میان تمام رایانه‌های Pi موجود، Raspberry Pi Zero کوچک‌ترین و ارزان‌ترین است. با قیمت تنها 10 دلار، تقریباً تمام موارد ضروری برای کارکرد چنین رایانه کوچکی را در خود دارد، از جمله یک اسلات

8 تا از حماسی ترین کامیون های هیولا در تمام دوران

8 تا از حماسی ترین کامیون های هیولا در تمام دوران

اکنون به نمادهای مناسب Monster Jam می پردازیم. Monster Mutt یکی از شناخته‌شده‌ترین کامیون‌های خط تولید است، به‌خصوص به دلیل ساختار بدنه. پوسته فایبرگلاس Monster Mutt به جای استفاده از ماکت فایبرگلاس Escalade، RAM یا