مگ بلاگ

آیا دوربین X100VI فوجی فیلم می تواند برای بار دوم با سازندگان TikTok به طلا ضربه بزند؟

آیا دوربین X100VI فوجی فیلم می تواند برای بار دوم با سازندگان TikTok به طلا ضربه بزند؟

X100VI بر روی چیزهایی ساخته شده است که آن را به یک دوربین عالی تبدیل کرده است. حسگر جدیدتر X-Trans 5 CMOS 5 HR را دریافت می کند که در دوربین های بدون آینه رده بالای خود مانند X-H2 و X-T5 یافت می شود و به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای با کیفیت حرفه ای دریافت کنید.

یکی دیگر از مواردی که X100V فاقد آن بود، لرزشگیر تصویر بود. X100VI این مشکل را با افزودن یک سیستم تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره در بدنه برطرف می‌کند و به شما امکان می‌دهد عکس‌های کاملاً واضح و ویدیوهای پایدارتر را حتی در شرایط نور کم بگیرید.

اما جدا از این تغییرات بزرگ، دوربین عمدتاً ثابت می ماند. همچنان با لوازم جانبی X100V، مانند لنز تله فوتو و تبدیل عریض، فیلتر محافظ و کاپوت لنز سازگار است. بنابراین، حتی اگر قبلاً روی لوازم جانبی X100V سرمایه‌گذاری کرده‌اید، همچنان می‌توانید هنگام ارتقا از آنها استفاده کنید.

و درست مانند سایر دوربین‌های X100، X100VI صفحه و حلقه دیافراگم را برای کنترل دستی حفظ می‌کند. با وجود اینکه اکنون کمی سنگین‌تر است و وزن آن ۵۲۱ گرم است، اما هنوز هم نسبت به قدرتی که ارائه می‌کند دوربین نسبتاً سبکی است. FujiFilm همچنین در حال انتقال دوربین به چین (حداقل برای X100VI) است و امیدواریم مشکلات عرضه X100V از تقاضای انبوه خود را کاهش دهد.

X100V در حال حاضر یک دوربین عالی برای مبتدیان و علاقه مندان است، و FujiFilm از موفقیت قبلی خود برای ارائه یک دستگاه حتی بهتر استفاده می کند. اگر فوجی فیلم مشکل تامین خود را برطرف کند و دوربین ها را در زمانی که خریداران بخواهند تحویل دهد، دوربین برنده دیگری در دست دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده