مگ بلاگ

آیا می توانید از کنترلرهای Xbox با PS5 استفاده کنید؟

آیا می توانید از کنترلرهای Xbox با PS5 استفاده کنید؟

برای مایکروسافت و سونی چیزی کمتر از یک معجزه لازم نیست تا کنترلرهای خود را با کنسول های بازی ویدیویی دیگران سازگار کنند. با این حال، چند سال پیش، همین موضوع در مورد بازی‌ها گفته شد و از آن زمان شاهد هستیم که تعداد انگشت شماری از انحصاری‌های ایکس‌باکس راهی پلی‌استیشن شده‌اند. بنابراین، در حالی که هر چیزی ممکن است، ما برای پشتیبانی رسمی از کنترلر Xbox در PS5 نفس خود را حبس نمی کنیم. در این میان، شاید یکی از این گزینه‌های دیگر کار را انجام دهد.

اولین راه برای استفاده فنی از کنترلر Xbox در PS5 از طریق برنامه PlayStation از راه دور است. به یاد دارید که چگونه گفتیم بازی های PS5 را روی تلویزیون خود بازی نمی کنید؟ خوب، با این روش، در حالی که یک کنترلر ایکس باکس از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل است، روی گوشی هوشمند خود بازی می کنید، بازی ها را از طریق Remote Play پخش می کنید. این نه ایده آل است و نه آن گونه که بسیاری تصور می کنند بازی های PS5 را با کنترلر Xbox انجام دهند، اما کار می کند. گزینه دیگر این است که کنترلر Xbox را با آداپتورهای USB به PS5 وصل کنید، اما فقط می توانید عناوین PS4 را از طریق سازگاری با عقب پخش کنید.

آداپتورهای زیادی وجود ندارد که با PS5 کار کند، به خصوص در مقایسه با گزینه های PS4. اگر واقعاً می خواهید یک کنترلر ایکس باکس روی PS5 خود کار کند، می توانید از Cronus Zen استفاده کنید. این آداپتور سازگاری جهانی با کنترلر را ارائه می دهد، به این معنی که می توانید کنترلر Xbox یا کنترلر تطبیقی ​​خود را بر روی PS5 کار کنید. اخطار داشته باشید، برای اینکه آن را به درستی کار کنید، باید تلاش قابل توجهی انجام دهید، اما گزینه ای برای دریافت یک کنترلر Xbox در PS5 است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

هر مدل فعلی Raspberry Pi (و تفاوت بین آنها)

از میان تمام رایانه‌های Pi موجود، Raspberry Pi Zero کوچک‌ترین و ارزان‌ترین است. با قیمت تنها 10 دلار، تقریباً تمام موارد ضروری برای کارکرد چنین رایانه کوچکی را در خود دارد، از جمله یک اسلات

8 تا از حماسی ترین کامیون های هیولا در تمام دوران

8 تا از حماسی ترین کامیون های هیولا در تمام دوران

اکنون به نمادهای مناسب Monster Jam می پردازیم. Monster Mutt یکی از شناخته‌شده‌ترین کامیون‌های خط تولید است، به‌خصوص به دلیل ساختار بدنه. پوسته فایبرگلاس Monster Mutt به جای استفاده از ماکت فایبرگلاس Escalade، RAM یا