مگ بلاگ

آیا می توان از اپل واچ بدون آیفون استفاده کرد؟

آیا می توان از اپل واچ بدون آیفون استفاده کرد؟

اکنون باید به شما بگوییم که وقتی دستگاه هوشمند به آیفون شما متصل نیست، احتمالاً طیف کاملی از عملکردهای Apple Watch را نخواهید داشت. با وجود این واقعیت، شما همچنان باید بتوانید هر موسیقی، پادکست و کتاب صوتی را که قبلاً در اپل واچ خود دانلود کرده اید، پخش کنید، حتی اگر آیفون خود را ندارید. همچنین می توانید افکار خود را با استفاده از برنامه های یادداشت برداری انتخابی خود یا با برنامه یادداشت صوتی داخلی دستگاه ضبط کنید. همچنین می‌توانید از بیشتر توابع تقویم استفاده کنید و آمارهای حیاتی را که در آخرین تمرینتان جمع‌آوری شده است ثبت کنید، اگرچه نمی‌توانید آنها را به اشتراک بگذارید.

فقط FYI – دستگاه همچنین دارای GPS داخلی است که می تواند به شما در ردیابی سرعت و مسافت بدون کمک آیفون کمک کند. با این حال، اگر اپل واچ شما قادر به اتصال به شبکه تلفن همراه شما باشد، چند عملکرد دیگر از جمله امکان برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی را در اختیار خواهید داشت. از طریق شبکه تلفن همراه، همچنین می‌توانید از Apple Pay برای خرید در فروشگاه‌هایی که از آن به عنوان نوعی پرداخت پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. همچنین می توانید از Apple Watch خود برای پیدا کردن افراد و دستگاه های دیگر استفاده کنید. حتی می‌توانید عکس‌هایی را که گرفته‌اید در اپل واچ خود نمایش دهید و هر آلبوم عکسی را که همگام‌سازی کرده‌اید از طریق حساب اپل خود مشاهده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده