مگ بلاگ

ارزانترین موتورسیکلت جدید برای چه چیزی است؟

ارزانترین موتورسیکلت جدید برای چه چیزی است؟

همانطور که می‌دانید، بسیاری از دوچرخه‌های پرچمدار به اندازه یک خودروی جدید قیمت دارند، اما چرا اینطور است؟ اول از همه، تقاضای کمتری برای موتورسیکلت وجود دارد. این می تواند به دلیل عوامل مختلفی باشد، مانند افرادی که خانواده دارند و نمی توانند همه را به طور عملی روی یک موتورسیکلت جمع کنند. هزینه های تولید نیز در حال افزایش است که به افزایش قیمت ها کمک می کند. هزینه‌های توسعه بیشتر است زیرا مقررات ایمنی و انتشار گازهای گلخانه‌ای بیشتری وجود دارد که شرکت‌ها باید از آنها پیروی کنند، و تمام پیشرفت‌های تکنولوژیکی که در مدل‌های جدیدتر گنجانده شده است، هزینه‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

وقتی به دنبال یک موتورسیکلت ارزان قیمت هستید، نمی توانید سختگیر باشید. با خرید یک دوچرخه با بودجه کم، سریعترین دوچرخه ای را برای شما به ارمغان نمی آورد که با همه زنگ ها و سوت ها همراه باشد، در حالی که شما توسط رانندگان در جاده شلاق می زنید. با این حال، می‌توانید موتورسیکلت‌هایی را با قیمت مناسب پیدا کنید که به شما آزادی مشابهی با برخی از گران‌ترین موتورسیکلت‌های هر برند بزرگ بدهد.

نیازی به گفتن نیست که تنها راه برای یافتن یک وسیله نقلیه دو چرخ با قیمت کمتر از 3999 دلار، خرید یک موتور سیکلت دست دوم یا سوار شدن بر روی اسکوتر است. اما حتی پیدا کردن یک اسکوتر کاملاً جدید مانند Vespa Primavera با قیمت کمتر از 4300 دلار دشوار است. اگرچه هوندا یکی زیر 3000 دلار دارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده