مگ بلاگ

از نمونه اولیه تا اسب کاری محاسباتی تک تخته

از نمونه اولیه تا اسب کاری محاسباتی تک تخته

پیت لوماس برد آلفا Raspberry Pi را به موارد ضروری کاهش داد و تمام عملکردهای غیر ضروری را حذف کرد تا به قیمت مورد نظر برسد. این شامل برخی از عملکردهای I/O بود، اما لوماس معتقد بود که کاربران می توانند آن را با اتصال GPIO و پورت های USB جبران کنند. در پایان سال 2011، آنها یک سیستم سه تراشه، به علاوه مدارهای برق و کانکتورها، همه روی یک PCB به اندازه کارت اعتباری داشتند.

در دسامبر 2011، تیم اعلام کرد که 100 PCB بتا Raspberry Pi را از کارخانه دریافت کرده است. اینها PCBهای خالی و خالی بودند که هیچ یک از اجزای الکتریکی روی آنها لحیم نشده بود، و چند هفته دیگر طول کشید تا دنیا اولین Raspberry Pis را که به طور کامل مونتاژ شده بود دید. با جلوگیری از یک مشکل جزئی تحویل برق با طرحواره ای که تیم به سرعت آن را اصلاح کرد، این بتای Pis اساساً با آنچه که کاربران تنها در چند ماه خریداری می کردند یکسان بودند. یک آزمایش‌کننده بتا که به نام Dom شناخته می‌شود، Pi خود را در حال راه‌اندازی و پخش چند تریلر فیلم با کیفیت 1080p در ویدیو (بالا) نشان داد و ثابت کرد که کار می‌کند.

در حالی که بنیاد Raspberry Pi هرگز قصد فروش هیچ واحد بتا Raspberry Pi را نداشت، 10 مورد را برای جمع آوری پول برای تلاش های خیریه خود به حراج گذاشت. حراج ها در 31 دسامبر 2011 آغاز شد و هر 10 واحد به مبلغ زیادی فروخته شد. اولین حراج بتا پای با قیمت 6200 دلار (با احتساب تورم) به پایان رسید و ارزان ترین آن حدود 1650 دلار بود. کلکسیونرها و علاقه مندان حاضر بودند برای داشتن چیزی که احتمالاً می دانستند به بخشی از تاریخ محاسبات تبدیل می شود، پول بپردازند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS