مگ بلاگ

اینها ارزان ترین برنامه های تلفن داده نامحدود برای یک نفر در سال 2024 هستند

اینها ارزان ترین برنامه های تلفن داده نامحدود برای یک نفر در سال 2024 هستند

AT&T با طرح‌های پیش‌پرداخت چند ماهه جدید، شروع به مقابله با Mint Mobile کرده است تا در لیست ما قرار بگیرد. مانند سایر گزینه‌های ارزان، این طرح نامحدود از AT&T یک سرویس پیش‌پرداخت است، اما شما مکالمه، متن و داده نامحدودی را با قیمت کمتری نسبت به سایر رقبای اصلی دریافت می‌کنید.

به طور معمول، AT&T پیش پرداخت نامحدود 50 دلار در ماه هزینه دارد، اما با فعال بودن AutoPay، فقط 40 دلار در ماه هزینه دارد. این گران‌ترین طرح برای ایجاد این فهرست است، اما این تخفیف 10 دلاری برای متمایز کردن AT&T از Verizon و T-Mobile کافی است (ارزان‌ترین طرح‌های نامحدود آنها هر کدام 50 دلار است).

با طرح پیش پرداخت نامحدود AT&T، مکالمه، متن و داده های نامحدودی را در شبکه سراسری و قابل اعتماد ارائه دهنده دریافت می کنید. شما 30 گیگابایت داده با سرعت 3 مگابیت در ثانیه خواهید داشت که پس از آن به 1.5 مگابیت در ثانیه کاهش می یابد، که اعداد کمتری نسبت به Visible و Mint Mobile است، اما آنها باید کار را انجام دهند. طرح AT&T شامل ارسال پیامک بین المللی نامحدود به بیش از 230 کشور و مکالمه، متن و داده نامحدود در داخل و بین مکزیک و کانادا است (داده های کانادا به 25 گیگابایت محدود شده است). این طرح همچنین دارای پخش با کیفیت استاندارد از طریق داده و امنیت موبایل AT&T ActiveArmor است، تماس‌ها و پیام‌های هرزنامه را مسدود می‌کند و همچنین هنگام گشت و گذار در وب از شما محافظت می‌کند. می توانید گوشی خود را به سرویس بیاورید یا یکی از موجودی محدود را انتخاب کنید. آخرین آیفون ارائه شده، آیفون 12 است، پس انتظار نداشته باشید که گوشی جدیدی تهیه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS