مگ بلاگ

برای تامین برق یک خانه کوچک به چند پنل خورشیدی نیاز است؟

برای تامین برق یک خانه کوچک به چند پنل خورشیدی نیاز است؟

یک خانه کوچک که یک هشتم خانه بزرگ است، لزوما یک هشتم انرژی مصرف نمی کند. بسیاری از همان لوازم برقی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و روترهای اینترنتی مورد نیاز خواهند بود. با این حال، خانه‌های کوچک ممکن است تنها یکی از هر دستگاه را داشته باشند و مطمئناً انرژی کمتری مصرف می‌کنند و در گرمایش، تهویه مطبوع و روشنایی صرفه‌جویی می‌کنند.

برای محاسبه میزان انرژی مورد نیاز خانه کوچک شما، بهتر است به قبض های انرژی گذشته خود نگاهی بیندازید و دو قبض ماه های تابستان و زمستان را با هم مقایسه کنید تا ببینید هزینه های گرمایش و تهویه مطبوع چقدر است. ماه‌های ملایمی که به کنترل آب و هوای کمتری نیاز دارند، بهترین برآورد را برای نیازهای پایه انرژی شما فراهم می‌کنند.

به عنوان مثال، مناطقی که تابستان‌های گرم دارند، در مقایسه با آوریل، زمانی که احتمال استفاده از تهویه مطبوع کمتر است، افزایشی در صورت‌حساب جولای خواهند داشت. بنابراین، صورتحساب آوریل به شما ایده بهتری از مصرف بالقوه خود در یک خانه کوچک می دهد، جایی که هزینه تهویه مطبوع بسیار کمتر است. هنگامی که تمام صورتحساب های خود را با استفاده از خطوط پایه قابل تخمین جمع آوری کردید، آن را بر تعداد روزهای ماه تقسیم کنید. برای مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

از طرف دیگر، می توانید از راهنمای وزارت انرژی ایالات متحده پیروی کنید. این به مقداری ریاضی نیاز دارد زیرا شما باید تمام نرخ های مصرف مختلف لوازم اصلی را جمع آوری کنید. نتیجه نسبتا دقیق است و می تواند برای مرحله زیر استفاده شود. یک نکته: برای محاسبه مصرف ماهانه به جای مصرف سالانه، وقتی به آن مرحله رسیدید، 365 را با 30 جایگزین کنید.

گزینه دیگر در این مرحله حذف کامل ریاضیات است. راهنمای پانل های خورشیدی محبوب، مانند Bluetti و Ecoflow، از رقم حدود 22000 وات ساعت در روز به عنوان نمونه ای از میزان انرژی مورد نیاز شما استفاده می کنند. می‌توانید از این تخمین برای هدایت محاسبات خود استفاده کنید، اگرچه به اندازه جمع کردن مصرف منحصربفردتان دقیق نیست.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده