مگ بلاگ

بررسی ASUS ROG Phone 8 Pro: One Piece هنوز گم شده است

بررسی ASUS ROG Phone 8 Pro: One Piece هنوز گم شده است

به طور معمول، شما به ورود به تلفن توجه نمی کنید، زیرا اگر حساب خود را در یک تلفن بارگذاری کرده باشید، همه آنها را می بینید؟ اشتباه. ASUS ROG Phone 8 Pro یک فرآیند نصب بسیار منحصر به فرد دارد و البته یک بازی است. اما قبل از اینکه حتی به آن برسید باید جعبه را باز کنید.

جعبه ASUS ROG phone 8 Pro شبیه یک لوت باکس شش ضلعی است که دقیقاً در خانه قرار می گیرد و در تیراندازی اول شخص مورد علاقه شما قرار می گیرد. زبانه قرمز را می کشید و درب آن را بلند می کنید. شما بلافاصله با تلفن درمان می شوید. در درب، یک قاب، دوشاخه و یک خنک‌کننده هوای اضافی دارید که می‌توانید به پشت آن بزنید تا به خنک شدن گوشی کمک کنید.

وقتی تلفن را روشن می کنید، جعبه را کنار نگذارید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت. هنگامی که فرآیند عادی ورود به اندروید را طی می کنید، چند گزینه اضافی دریافت می کنید، مانند اینکه چگونه می خواهید نمادها به نظر برسند، کدام پس زمینه را می خواهید انتخاب کنید، و غیره. نمی خواهم. وقتی در رم هستید، درست است؟

در مرحله بعد، وارد بازی onboarding می شوید. این بازی شما را به عملکردهای مختلف گوشی خود، مانند محرک های هوا و ژیروسکوپ، عادت می دهد. شما همچنین باید در چند مکان روی جعبه ضربه بزنید تا سلاح های اضافی برای سفینه فضایی خود در بازی دریافت کنید. روی منطقه حسگر ضربه بزنید و موشک بگیرید. گوشی را داخل “ROG SERVER” بکشید و لیزر دریافت خواهید کرد. کاملا وحشی است. شما می توانید از آن بگذرید، اما صادقانه بگویید، چرا می خواهید؟

امتیاز شما به این نوشته چند است؟