مگ بلاگ

جدیدترین هدفون های Nothing به صورت درخواستی ANC و ChatGPT را ارائه می دهند

جدیدترین هدفون های Nothing به صورت درخواستی ANC و ChatGPT را ارائه می دهند

از گوشی Nothing Ear شروع می‌شود، این گوشی همان قاب و طراحی هدفون گوشی‌های قدیمی‌تر Ear (2) و Ear (1) را دارد. لهجه‌های قرمز و مشکی قدیمی‌تر هنوز هم طراحی را زینت می‌دهند و نشان‌دهنده ادای احترام به کاست‌های صوتی است. این تغییرات در داخل هدفون‌ها قرار دارد که اکنون دارای درایورهای بزرگ‌تر 11 میلی‌متری هستند که از مواد سرامیکی ممتاز برای دیافراگم برای صدای واضح‌تر استفاده می‌کنند.

این هدفون ها تا 45 دسی بل نویز محیط را کاهش می دهند و ویژگی هایی مانند ANC تطبیقی ​​(حذف نویز فعال) و حالت شفافیت، همراه با پخش با وضوح بالا از طریق LHDC 5.0 و کدهای منبع باز LDAC بلوتوث را ارائه می دهند. این هدفون ها به تنهایی دارای عمر باتری ادعایی 8.5 ساعت (بدون ANC) هستند و دارای گواهی IP54 برای حداقل مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

در همین حال، قاب گوشی Nothing Ear به لطف امتیاز IP55، انعطاف پذیرتر است. گفته می شود که باتری پشتیبان آن تا 40.5 ساعت بدون ANC است. مانند مدل های قبلی، این قاب علاوه بر شارژ سریع سیمی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

در کنار این ویژگی‌های سخت‌افزاری، Nothing Ear از چیزی که شرکت آن را «اکولایزر پیشرفته» می‌نامد با هشت باند فرکانس و گزینه‌ای برای به اشتراک گذاشتن تنظیمات EQ سفارشی خود با سایر کاربران از طریق کدهای QR پشتیبانی می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS