مگ بلاگ

دیدگاه یک محقق اخلاق هوش مصنوعی در مورد آینده یادگیری ماشینی در دنیای هنر

دیدگاه یک محقق اخلاق هوش مصنوعی در مورد آینده یادگیری ماشینی در دنیای هنر

هیچ چیز برای ماندگاری ساخته نشده است، حتی چیزهایی که ما خلق می کنیم تا تا حد امکان دوام بیاورند. همه چیز در نهایت تنزل پیدا می کند، به خصوص هنر، و بسیاری از مردم با بازسازی اقلام فرسوده، شغل و سرگرمی می کنند. هوش مصنوعی می تواند یک جفت چشم دوم مفید را در طول این فرآیند ارائه دهد.

Was Rahman خاطرنشان کرد که یادگیری ماشینی با کشف قطعات گمشده محتمل که نیاز به جایگزینی دارند، نقش حیاتی در بازسازی هنر ایفا کرده است. صحنه جن گیری در «شکست ناپذیر» را در نظر بگیرید. یادگیری ماشینی کار وقت گیر و خسته کننده ای که بازگردانندگان انسان باید انجام دهند را کاهش می دهد. اگر بخواهیم منصفانه باشیم، یادگیری ماشین از نظر فنی با هوش مصنوعی متفاوت است، اما همچنین زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی است، بنابراین از آنجایی که ما می توانیم از یادگیری ماشینی در بازیابی هنر استفاده کنیم، منطقی است که می توانیم از هوش مصنوعی نیز استفاده کنیم.

رحمان همچنین بیان کرد که یادگیری ماشینی به هدایت بازگردانان هنر کمک می کند و به طور کلی دقیق تر از تکنیک های قبلی است. مهم‌تر از آن، رحمان معتقد است برنامه‌های هوش مصنوعی اختصاص داده شده به بازسازی هنر می‌توانند از تلاش‌های ناموفق که محصول خطای انسانی هستند جلوگیری کنند – یا زمانی که غرور یک نفر از استعداد او بیشتر شود. رحمان به اتفاق فاجعه باری اشاره کرد که یک مرمت کننده مبلمان برای همیشه شکل بارتولومه استبان موریلو را مخدوش کرد. لقاح معصوم، اما این تنها موردی نیست که هوش مصنوعی می تواند مفید باشد. به هر حال، یک بار کسی سعی کرد الیاس گارسیا مارتینز را بازسازی کند. Ecce Homo نقاشی دیواری و به طور تصادفی چیزی را به دنیا آورد که در عامیانه به عنوان “مسیح میمون” شناخته می شود.

در حالی که برای احیای مجدد شکوه یک نقاشی یا مجسمه قدیمی، یک دست ثابت و مهارت پیش از طبیعت لازم است، رحمان معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند یک دست هدایت کننده باشد که کیفیت نتیجه را بهبود می‌بخشد، مشروط بر اینکه مرمت‌کننده از قبل بداند که در حال انجام چه کاری هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

نحوه رفع مشکل تایپ نکردن صفحه کلید لپ تاپ

Damircudic/Getty Images اگر صفحه‌کلیدی که کار نمی‌کند (یا عملکرد نامناسبی دارد) می‌تواند مشکل بزرگی باشد، اگر با رایانه‌تان به غیر از کلیک ماوس تعامل داشته باشید. نوشتن، کدنویسی، بازی، آهنگسازی، ویرایش یا حتی تعاملات ساده